کد خبر: 209887 - تاریخ: جمعه، 19 فوریه 2021 - 23:20

سرپرست واحد آتش نشانی خمام خبرداد ؛

وقوع دو مورد آتش سوزی کمتر از ۲۴ ساعت در خمام

سرپرست واحد آتش نشانی خمام از آتش سوزی در روستای بیجرودکل و جاده جفرآباد خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرپرست واحد آتش نشانی خمام از آتش سوزی در روستای بیجرودکل و جاده جفرآباد خبر داد.

محمود تقی نژاد در گفتگو با خوبان خبر با اشاره به آتش سوزی تعدادی از آلاچیق در جاده جفرآباد ، اظهار داشت: در این حادثه که در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شد که آتش نشانان با تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش بی وقفه و سرعت عمل آتش نشانان حریق آلاچیق به اطراف جلوگیری شد، افزود: علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان بوده و میزان خسارت حدود ۱۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

سرپرست واحد آتش نشانی خمام در ادامه به آتش سوزی یک مزل مسکونی در روستای بیجرودکل اشاره کرد و اظهار داشت:در پی اعلام آتش سوزی ساختمان مسکونی در روستای بیجرودکل،بلافاصله آتش نشانان به همراه ۲ دستگاه خودرو و ۵ پرسنل در ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امشب به سوی محل حادثه اعزام شدند.

محمود تقی‌نژاد با بیان اینکه به محض رسیدن آتش نشانان یک باب منزل ویلایی که از ناحیه سقف دچار آتش سوزی شده مشاهده شد،افزود: در حادثه کل ساختمان به همراه کل اثاثیه خانه در آتش سوخت.

به گفته وی ، خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و میزان خسارات حدود ۳۵۰ میلیون تومان بوده و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است

انتهای پیام/۲۵۸۸

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads