کد خبر: 209839 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 فوریه 2021 - 15:14

جلسه شورای شهر خمام به حد نصاب نرسید

ظهر امروز پنج شنبه جلسه  علنی شورای شهر خمام با حضور سه عضو از این شورا با محوریت به منظور بررسی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری برگزار شد. با توجه به غیبت دو عضو شورا و تأخیر ۳۰ دقیقه‌ای برای حضور احتمالی اعضای غایب این جلسه برای به منظور بررسی بودجه به حد نصاب نرسید و لغو شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ ظهر امروز پنج شنبه جلسه  علنی شورای شهر خمام با حضور سه عضو از این شورا با محوریت به منظور بررسی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری برگزار شد. با توجه به غیبت دو عضو شورا و تأخیر ۳۰ دقیقه‌ای برای حضور احتمالی اعضای غایب این جلسه برای به منظور بررسی بودجه به حد نصاب نرسید و لغو شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به اینکه در این جلسه یکصد و هفتمین جلسه شورا بود که متأسفانه سید رضی مودب پور و بابک نیکو نیامدند و به حد نصاب نرسید، اظهار کرد: از طریق نامه و پیامک به ۲ تن از اعضای شورای شهر اطلاع ‌رسانی شده بود.

اسماعیل احمدنیا با بیان اینکه قرار بود در حلسه شورای شهر بودجه ۱۴۰۰ شهرداری را مورد بررسی قرار گیرد،گفت: روز گذشته های قرار بود جلسه این در خصوص برگزار شود اما همکاران ما به بهانه های مختلف کنسل می کردند. 

به گزارش خوبان خبر ؛ جلسات شورا با حضور دو سوم اعضا رسمیت یافته و کلیه تصمیمات شورا نیز با اکثریت مطلق حاضرین در جلسه معتبر است، مگر در مواردی که قانون طور دیگری پیش‌بینی کرده باشد.

  


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads