کد خبر: 209805 - تاریخ: چهارشنبه، 17 فوریه 2021 - 19:19

رئیس بسیج رسانه استان گیلان ؛

رسانه ها الگوسازی سبک زندگی شهدا را در دستور کار قرار دهند

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم با دفاع از حریم حرم آل الله مسیر و هدف درست را انتخاب کردند، گفت: رسانه ها الگوسازی سبک زندگی شهدا را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خوبان،  سرهنگ مهدی پارسا پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «حبیب روحی»، اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا موجب آرام افراد شده و روح و روان را صیقل می‌دهد.

وی حرکت و هدف شهدا را بسیار والا و ارزشمند توصیف کرد و افزود: شهید حبیب روحی با دفاع از حرم آل الله، مسیر و هدفش را درست، مطمئن و الهی انتخاب کرده بود.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت‌های رسانه‌ها و خبرنگاران برشمرد و بیان کرد: الگوسازی سیره زندگی، منش و رفتارهای معرفتی و عرفانی شهدا باید مورد توجه رسانه قرار گیرد.

پارسا با بیان اینکه شهدا لباس خدمت و امنیت را به مسئولین و نظام هدیه دادند، گفت: شهدایی چون شهید «حبیب» اگر جانفشانی نمی‌کردند معلوم نبود اکنون داعش در کدام کوچه پس کوچه‌های کشور جولان می‌داد.

وی با قدردانی از خانواده معظم شهدا، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های معنوی و ارزشمند ایران اسلامی هستند و امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون این عزیزان هستیم.

حبیب عاشق حاج قاسم بود

مادر شهید «حبیب روحی» هم از حضور رئیس بسیج رسانه استان قدردانی کرد و گفت: همین که به یاد شهید حبیب بودید برای من خیلی ارزشمند است.

وی در حالی که بغض دلتنگی و فراق در گلویش سنگینی کرده بود، به سجایای اخلاقی و معرفتی شهید اشاره و اضافه کرد: حبیب من بسیار مهربان، خوش اخلاق و مردم دوست بود.

مادر شهید روحی به علاقه شدید شهید «حبیب» به حاج قاسم اشاره کرد و گفت: محبوبیت «حاج قاسم» در دل همه شهدای مدافعان حرم بویژه شهید حبیب موج می‌زد و به نوعی عاشق حاج قاسم بودند.

شهید «حبیب روحی چوکامی» ۳۴ ساله اهل چوکام از توابع شهرستان خمام و پاسدار نیروی دریایی سپاه است که در حین مبارزه با تروریست‌های سلفی و تکفیری و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، در کشور سوریه به درجه‌ی والای شهادت نائل آمد. از این شهید سه فرزند به یادگار مانده که کوچک‌ترین آن‌ها در زمان شهادت پدر دو ماهه بود.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان خمام بویژه شهید مدافع حرم حبیب روحی از دیگر برنامه‌های رئیس بسیج رسانه استان گیلان بود.

کد خبر 5149341
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads