کد خبر: 209793 - تاریخ: چهارشنبه، 17 فوریه 2021 - 18:34

بخشدار خشکبیجار خبر داد:

گشت بازرسی ستاد تنظیم بازار هر هفته در بخش خشکبیجار انجام می گیرد

سید رضا صفوی در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اینکه بازار نقش مهمی در تهیه و تامین نیازهای اساسی مردم دارد ، افزود: گشت بازرسی ستاد تنظیم بازار هر هفته در بخش خشکبیجار انجام می گیرد.

به گزارش خوبان خبر ؛  گشت بازرسی ستاد تنظیم بازار بخش به ریاست بخشدار خشکبیجار ظهر امروز به منظور بررسی وضعیت بازار و قیمت کالاها انجام شد.

سید رضا صفوی در حاشیه این بازدیدها به خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه بازار نقش مهمی در تهیه و تامین نیازهای اساسی مردم دارد ، افزود: گشت بازرسی ستاد تنظیم بازار هر هفته در بخش خشکبیجار انجام می گیرد.

بخشدار خشکبیجار با بیان اینکه امروز در شرایط بسیار خاصی اقتصادی بسر می بریم و مردم بدلیل بیماری کرونا در بیم و هراس هستند و اجازه نخواهم داد اخلال گران در بازار این بخش، بی نظمی ایجاد کنند ، تصریح کرد: با متخلفان طبق قانون برخورد و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت کافی می‌تواند دست دلالان و واسطه ها را کوتاه کرده و از افزایش بی رویه قیمتها جلوگیری کند. 

نماینده عالی دولت در بخش خشکبیجار از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف صنفی، آن را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت  و یا بخشداری خشکبیجار اطلاع دهند، تا در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads