کد خبر: 209746 - تاریخ: دوشنبه، 15 فوریه 2021 - 23:05

دادستان مرکز گیلان در دیدار با فرمانده انتظامی استان تأکید کرد:

برخورد قاطع و بدون اغماض با اوباشگری و فعالیت غیرمجاز مدلینگ در گیلان

به گزارش خوبان خبر ، مرکز استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات پلیس در کاهش سرقت و افزایش کشفیات در گیلان گفت: حمایت همه‌جانبه از نیروی انتظامی در راستای تامین و برقراری نظم و امنیت در جامعه در دستور کار دستگاه قضاء قرار دارد. سید مهدی فلاح میری در دیدار با فرمانده انتظامی گیلان […]

به گزارش خوبان خبر ، مرکز استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات پلیس در کاهش سرقت و افزایش کشفیات در گیلان گفت: حمایت همه‌جانبه از نیروی انتظامی در راستای تامین و برقراری نظم و امنیت در جامعه در دستور کار دستگاه قضاء قرار دارد.

سید مهدی فلاح میری در دیدار با فرمانده انتظامی گیلان که در دادگستری کل استان برگزار شد اظهار داشت: امنیت موجود در کشور نتیجه زحمات نیروی انتظامی و تمامی نهادهای امنیتی است.

 
دادستان مرکز استان گیلان ضمن ابراز خرسندی ار اقدامات پلیس در کاهش سرقت و افزایش کشفیات در استان، تصریح کرد: حمایت همه‌جانبه از نیروی انتظامی در راستای تامین و برقراری نظم و امنیت در جامعه در دستور کار دستگاه قضاء قرار دارد.

این مقام قضائی با تاکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض با اوباشگری و فعالیت غیرمجاز مدلینگ در گیلان، گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران مکانی برای برهم زدن نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی نیست و نیروی انتظامی و دستگاه قضاء در کنار یکدیگر با اینگونه ناهنجاری‌ها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

وی اجرای طرح‌های مختلف از سوی نیروی انتظامی را نشان از هوشمندی، آمادگی و به روز پلیس قلمداد کرد و افزود: دستاوردهای مطلوب این فعالیت‌ها ناشی از هوشیاری و دقت نظر بالای ماموران این سازمان است.

فلاح‌میری خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، اطمینان خاطر برای افراد قانونمدار و ناامن کردن زمینه فعالیت مخلان نظم و امنیت از شاخصه‌های مهم جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت شهروندان در تأمین و حفظ امنیت و پیشگیری و مقابله با جرائم است.

فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این دیدار بر تعامل و همکاری بیش از پیش نیروی انتظامی و مجموعه دستگاه قضائی استان تاکید کرد و گفت: با تعامل و همکاری این دو مجموعه شاهد حفظ و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه هستیم.

سردار ملکی ناجا را نیرویی جامعه محور، مردمی و در صف اول مقابله با ناهنجاری‌‎های اجتماعی با بهره‌مندی از اخلاق، منش اسلامی و اقتدار قانونی در برقراری امنیت توصیف کرد و ابراز داشت: مجموعه پلیس گیلان تمام تلاش خود را به کار گرفته که شاهد امنیت مطلوبی در سطح جامعه باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کسب رتبه اول پیشگیری و رتبه سوم کشف سرقت توسط پلیس گیلان در کشور بیان داشت: در حوزه اعمال قانون محدودیت‌های کرونایی نیز پلیس گیلان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads