کد خبر: 209729 - تاریخ: دوشنبه، 15 فوریه 2021 - 10:17

کرونای بریتانیایی در گیلان مشاهده نشده/ بستری ۱۱۰ بیمار جدید

معاون علوم پزشکی گیلان گفت: رصدهای دانشگاه علوم پزشکی ادامه دارد و تا به امروز موردی از ویروس جهش یافته در گیلان مشاهده نشده است، اما مردم بیشتر از گذشته باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خوبان، دکتر آبتین حیدرزاده، با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان در آستانه اسفندماه و عید نوروز، اظهار کرد: چنانچه همه مردم با هم متحد شوند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، شرایط خوبی خواهیم داشت و می توانیم از عید بهره ببریم.

وی ماسک زدن را مهمترین کاری دانست که باید حتما بیرون از خانه انجام دهیم و افزود: زمان خروج از خانه و حضور در مکان های پر رفت و آمد از دو ماسک استفاده کنید و برای خرید وارد مغازه های شلوغ نشوید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت و گو با خبر شبکه باران، با اشاره به سخنان وزیر بهداشت مبنی بر پخش شدن ویروس بریتانیایی در سطح کشور، عنوان کرد: رصدهای دانشگاه علوم پزشکی ادامه دارد و تا به امروز موردی از ویروس جهش یافته در گیلان مشاهده نشده است، اما مردم بیشتر از گذشته باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

حیدرزاده، از بستری شدن ۱۱۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد روند صعودی مبتلایان هستیم و هم اکنون ۴۴۰ بیمار کرونایی بستری داریم.

وی با بیان اینکه مردم دورهمی ها را افزایش داده اند، گفت: افرادی که تست کرونای آنان مثبت شده، اما در بیمارستان بستری نیستند و نیاز به استراحت در خانه دارند نیز می توانند چند نفر دیگر را بیمار کنند لذا از عیادت کردن این افراد پرهیز کنید.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads