کد خبر: 209685 - تاریخ: شنبه، 13 فوریه 2021 - 09:35

رفع مشکلات حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی اولویت نمایندگان استان گیلان

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مکانیزه کردن کشاورزی، افزایش سطح تولید و موضوع نهاده های کشاورزی از اولویت‌های اصلی مجمع نمایندگان استان گیلان است که هر یک از این بخش ها به لحاظ مدیریتی دارای اشکالات اساسی است.

به گزارش خوبان،  نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه استان ما یک استان کشاورزی افزود: باید در حوزه صنعت توریسم و رفع مشکلات کشاورزی تلاش بیشتری کنیم

وی ادامه داد: مدیریت شهری و مسائل زیست محیطی یکی از مهمترین مسائل حوزه انتخابیه بنده است. مکانیزه کردن کشاورزی،  افزایش سطح تولید و موضوع نهاده های کشاورزی از اولویت‌های اصلی مجمع نمایندگان استان گیلان است که هر یک از این بخش ها به لحاظ مدیریتی دارای اشکالات اساسی است.

آقازاده گفت: استان ‌گیلان یک استان کشاورزی و گردشگری است در عین حال نیروهای مستعد بسیار خوبی دارد که این افراد می‌تواند در خصوص صنایع تبدیلی، صنایع دستی و مشاغل خانگی مشغول به کار شوند ولی به دلیل وجود انواع کمبود ها نتوانستیم در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی و اقدامات خوبی انجام دهیم که به شدت در این حوزه عقب افتاده ایم از طرفی اشتغال روستایی با مشکل جدی روبه‌روست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به توریستی بودن استان گیلان که همه ساله شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی هستیم بحث صنایع دستی که یکی از شاهکارهای هنری هنرمندان گیلانی است مغفول مانده و  متاسفانه نتوانستیم از این فرصت و ظرفیت استفاده بهینه داشته باشیم./

پایان پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads