کد خبر: 209633 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 فوریه 2021 - 18:44

در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان گیلان ؛

توقف خانگی شهرداری خمام مقابل الماس اسالم

شهرداری خمام  و الماس اسالم، عصر امروز در دیدار  هفته سوم  لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان گیلان در زمین علی بحری خمام مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، دو تیم به ‌تساوی یک بریک گل رضایت دادند.

به گزارش خوبان خبر ؛شهرداری خمام و الماس اسالم، عصر امروز در دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان گیلان در زمین علی بحری خمام مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، دو تیم به ‌تساوی یک بریک گل رضایت دادند.

تیم فوتبال شهرداری خمام در حالی در این هفته به مصاف الماس تالش رفتند که در هفته های گذشته لیگ برتر نوجوانان استان گیلان در مصاف با رقبای خود یعنی مهرآوش انزلی به‌ تساوی دست‌یافته و در این دیدار به دنبال سه امتیاز این بازی بود.

در این دیدار شهرداری خمام با برنامه حملات خود را برنامه ‌ریزی کرد و کاملاً حرفه‌ای بازی را مدیریت نمود تا بتواند به نتیجه دلخواه خود برسد اما در نیمه نخست تیم شهرداری خمام با ارسال از کناره‌ها توانست به دنبال رسیدن به گل بود و در سوی دیگر تیم الماس اسالم با استفاده از ارسال‌ های بلند حملاتی را بر روی دروازه تیم شهرداری خمام ایجاد کرد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به ‌پایان برسد.

نیمه دوم نیز تیم الماس اسالمبازی را هجومی آغاز کرد تا در دقیقه ۷۰ عرشیا نیکدل ، با یک ضربه دقیق اولین گل بازی را به سود تیم الماس تالش به ثمر رساند اما در دقیقه ۸۸ بازی ابوالفضل ادبی بازیکن شهرداری خمام موفق شد دروازه تیم تالشی را باز کند تا این بازی درنهایت با نتیجه مساوی یک‌بریک خاتمه یابد.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم شهرداری خمام با این تساوی با ۲ امتیاز در جایگاه نهم لیگ برتر نوجوانان استان گیلان قرار گرفت.

انتهای پیام/۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads