کد خبر: 209622 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 فوریه 2021 - 10:13

استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته آینده در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی غالبا پایدار در منطقه، گفت: این شرایط تا اواسط هفته آینده در گیلان ادامه دارد و در این مدت شاهد وزش باد جنوبی خواهیم بود.

به گزارش خوبان، محمد دادرس با اشاره به اینکه الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در استان گیلان است، افزود: فعالیت این سامانه جوی تا اواسط هفته آینده در استان گیلان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت فعالیت جریانات جنوبی و وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها، و وقوع پدیده مه در نواحی جلگه‌ای و سواحل برای استان گیلان پیش بینی خواهد شد.

دادرس ادامه داد: همچنین در این مدت با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار شرایط برای افزایش ابر و بارش پراکنده باران در استان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای امروز آسمان استان گیلان نیمه ابری تا ابری، مه آلود و در برخی مناطق شرایط برای بارش پراکنده فراهم خواهد شد، گفت: وزش باد و به تدریج کاهش ابر نیز برای امروز پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه برای روز جمعه نیز آسمان گیلان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی، افزایش نسبی دما و افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است، اضافه کرد: دریا تا اوایل هفته آینده آرام با موج‌های کوتاه بوده و برای انجام فعالیت‌های دریایی مناسب است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads