کد خبر: 209534 - تاریخ: دوشنبه، 8 فوریه 2021 - 17:56

شهردار خمام در جلسه علنی امروز شورای شهر خمام :

پیش بینی بودجه ۲۵ میلیارد تومانی شهرداری برای سال آینده/ رشد بودجه هر ساله به نفع شهر است

شهردار خمام با اشاره به اینکه بودجه سال آینده به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در حال تدوین می باشد، افزود: وقتی رقم بودجه مشخص شود خود مجموعه باید تلاش کنند تا بودجه مورد نظر تحقق پیدا کند.

به گزارش خوبان خبر ؛ موسی فکور ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خمام اظهار کرد: برای چهارمین سال لایحه بودجه توسط مدیریت شهری تقدیم شورای شهر می‌شود تا پس از سپری کردن تشریفات قانونی تصویب شود.

شهردار خمام با اشاره به اینکه بودجه سال آینده به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در حال تدوین می باشد، افزود: وقتی رقم بودجه مشخص شود خود مجموعه باید تلاش کنند تا بودجه مورد نظر تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری اقداماتی برای بودجه تدوین اقداماتی در حال انجام است تا دیگر نیازی به متتم و اینکونه مسائل نباشد، افزود: در سال جاری ۱۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که ۹ ماه اول سال ۱۱ میلیارد آن تحقق بودجه یافته است.

شهردار خمام با اشاره به اینکه بودجه سال جاری بالای ۱۶ میلیارد تومان خواهیم رسید، افزود: معمولا در سه ماه آخر سال اتفاقاتی خاصی برای بودجه خواهد افتاد.

فکور با اشاره به اینکه اجرای فاز دوم طرح سرپوشیده ‌کردن رودخانه در خیابان حافظ ۷۵۶ میلیون تومان از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران استانداری و در حال رایزنی گرفتن ماسه به مبلغ ۴۵۰ میلیون هستیم،عنوان کرد: این هزینه ها کمک خواهد کرد تا بودجه پیش بینی سال جاری تحقق می یابد.

وی با اشاره  با توجه به اینکه شهر خمام نیز در مرکزیت شهرستان محسوب می شود، عنوان کرد:بودجه اعتبار شهرداری است و شهرداری های دیگر استان نیز افزایش بودجه خواهند داشت.

به گفته وی ، شهرداری خمام ۲۵ میلیارد تومان بودجه سال آینده پیش بینی کرده ایم که امیدواریم مجموعه شهرداری تلاش کنند تا این مبلغ از بودجه مورد نظر تحقق پذیرد.

شهردار خمام با اذعان به اینکه بودجه از سال ۹۶ رو به رشد داشتیم،افزود: در سال اول ۹ میلیارد،درسال دوم ۱۳میلیارد تحقق یافته  و. امسال نیز سع ما این است ۱۸ میلیارد تحقق یابد و اگر هم تحقق نیافت نزدیک ۱۸ میلیارد خواهیم رسید.

موسی فکور رشد بودجه هر ساله را به نفع شهر دانست و گفت: همه درآمد در بخش های عمرانی کارهای زیادی انجام شود.

 

انتهای پیام۸/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads