کد خبر: 209519 - تاریخ: دوشنبه، 8 فوریه 2021 - 09:03

رئیس پلیس راهور گیلان:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای غیر بومی گیلان/ حدود ۱۰ هزار خودرو جریمه شدند

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با خودروهای غیر بومی برای ورود به استان، گفت: در ساعت منع تردد شبانه حدود ۱۰ هزار خودرو جریمه شدند.

به گزارش خوبان، سرهنگ امیر طالبی ر  با بیان اینکه هفت شهر رودسر، لاهیجان، آستانه اشرفیه، رشت، بندرانزلی، صومعه سرا و رودبار گیلان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، اظهار کرد: ورود خودرو سایر شهرها به محدوده این شهرها ممنوع است.

وی افزود: خودروهای بومی شهرهای دارای وضعیت نارنجی کرونایی نیز اجازه ورود به دیگر شهرها را ندارند.

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: در صورت نقض قانون در زمینه تردد خودروها در شهرهایی که محدودیت‌های عبور و مرور وضع شده جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، پلیس راهور گیلان در ورودی‌های این استان از جمله رودبار، آستارا و چابکسر جهت نظارت حضور دارند، تصریح کرد: خودروهای پلاک غیر بومی اجازه ورود به گیلان را ندارند.

سرهنگ طالبی از هم وطنانی که بومی گیلان نیستند اما در داخل استان سکونتگاه دارند درخواست کرد که در چنین شرایطی وارد استان نشوند.

وی گفت: اگر خودرویی به صورت غیرقانونی در گیلان حضور یابد توسط پلیس راهور برخورد صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهور گیلان با تاکید بر مجاز بودن خروج خودروها از کمربندی همه شهرها، افزود: افراد غیربومی به راحتی می‌توانند از استان خارج شوند و اعمال جریمه نخواهند شد.

سرهنگ طالبی در خصوص محدودیت‌های تردد شبانه در گیلان گفت: متأسفانه تردد در ساعت منع عبور و مرور همچنان پا برجا است و اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه عبور و مرور شبانه فقط برای برخی از مشاغل که داری مجوز تردد هستند، بلامانع است، اضافه کرد: شهروندانی که با ارائه مستندات لازم و ضروری در ساعات منع تردد شبانه در شهر حضور دارند نگران اعمال قانون نباشند.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه بین ۸ تا ۱۰ هزار خودرو در ساعات منع تردد شبانه در این استان جریمه می‌شوند، تصریح کرد: گویا گیلانی‌ها به محدودیت‌های شبانه تردد توجه‌ای ندارند.

انتهای پیما/۲۲

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads