کد خبر: 209449 - تاریخ: شنبه، 6 فوریه 2021 - 13:44

قرار داد لوله گذاری خیابان حافظ خمام به امضاء رسید؛

شهردار خمام : فاز دوم سرپوشیده کردن رودخانه خیابان حافظ به زودی آغاز می شود

شهردار خمام با اشاره به اینکه فاز نخست سرپوشیده کردن ورودی خیابان حافظ تا جنب ورودی کوچه منتهی به مدرسه امام حسین (ع)سال گذشته به طول ۷۰ کیلومتر سرپوشیده شد، افزود: فاز دوم این پروژه به طول ۲۰۰ متر به زودی آغاز می شود.

به گزارش خوبان خبر؛ موسی فکور در حاشیه مراسم امضاء قرار داد لوله گذاری رودخانه خیابان حافظ خمام که ظهر امروز در شهرداری با شرکت لوله گذار به امضاء رسید،اظهار داشت: تنها راه نجات شهرداری‌ها جذب سرمایه ‌گذار برای انجام پروژه‌ها است.

شهردار خمام با اشاره به اینکه فاز نخست سرپوشیده کردن ورودی رودخانه خیابان حافظ تا جنب ورودی کوچه منتهی به مدرسه امام حسین (ع) سال گذشته به طول ۷۰ کیلومتر صورت پذیرفت، افزود: فاز دوم این پروژه به طول ۲۰۰ متر به زودی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه برای سر پروشیده کردن رودخانه خیابان حافظ ۱۰۸ لوله ۱۵۰۰ که هر لوله به طول ۳٫۵ متر استفاده خواهد شد،افزود: اعتبار این پروژه ۷۵۶ میلیون تومان است که این مبلغ اعتبار از سوی ستاد بحران استانداری گیلان تامین شده است.

موسی فکور با بیان اینکه مصالح این پروژه توسط شهرداری تامین خواهد شد،تصریح کرد:اجرا این پروژه توسط پیمانکار انجام خواهد گرفت که بزودی پیمانکار این پروژه مشخص می شود.

شهردار خمام زمان آغاز این پروژه را قبل از آغاز فصل کشاورزی عنوان کرد،افزود: امیدواریم این پروژه یک ماهه به اتمام برسد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads