کد خبر: 209415 - تاریخ: شنبه، 6 فوریه 2021 - 11:48

بر اساس اعلام سامانه ماسک ؛

وضعیت کرونایی شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشاء نارنجی شد

با اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان گیلان در بحران شیوع کرونا دارای ۷ شهرستان با وضعیت زرد، ۸ شهرستان با وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی با وضعیت سفید و قرمز ندارد.

به گزارش خوبان خبر  ؛ با اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان گیلان در بحران شیوع کرونا دارای ۷ شهرستان با وضعیت زرد، ۸ شهرستان با وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان با وضعیت آبی است و شهرستانی با وضعیت سفید و قرمز ندارد.

 بر این اساس ،رشت  و بخش های تابعه ، خمام ، رودسر، لاهیجان، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، رودبار و بندر انزلی در وضعیت نارنجی قرار دارند و دیگر شهرستانها زرد و ۲ شهر شفت و املش هم وضعیت آبی دارد.
 
مسعود نوروزی، معاون فنی معاونت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پاسخ به چرایی تغییر رنگ شهرهای گیلان به نارنجی می‌گوید که رفتار ویروس کرونا کاملاً مشخص است. وی تأکید می‌کند که اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت نشود و استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی جدی گرفته نشود، وضعیت شیوع کرونا در استان نگران‌کننده‌تر هم خواهد شد.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین تأکید کرده که دورهمی ها یکی از کانون‌های شیوع کرونا در استان هست و اگر این رویه همچنان ادامه پیدا کند، شاهد افزایش کرون%

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

امکان نظر دادن برای این مطلب بسته شده است.

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads