کد خبر: 20941 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 مارس 2013 - 19:08

تبلیغات سقفی بر روی تاکسی های بندر انزلی آغاز شد

خوبان خبر: تاکسیرانی بندر انزلی به منظور کمک به افزایش درآمد رانندگان تاکسی طرح تبلیغات سقفی بر روی تاکسی ها را آغاز کرد .

به گزارش خوبان، مدیر عامل تاکسیرانی بندر انزلی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : این کار با هدف کمک به درآمد رانندگان اجرا شده و درآمد حاصله در سه بخش به راننده ، سازمان تاکسیرانی و پیمانکار اجرای طرح اختصاص می یابد .

3

ˈ مهدی خلیلی ˈ اظهار کرد : هم اکنون 673 تاکسی در سطح شهر انزلی فعال هستند که به طور تقریبی روزانه به حدود 10 هزار مسافر خدمات رسانی می کنند .

به گفته وی این طرح از روز 22 اسفند بطور آزمایشی بر روی سقف تعداد 10 دستگاه تاکسی اجرا شده که تا پایان فروردین ماه تعداد این تابلو ها به 50 دستگاه می رسد .

وی در ادامه از ˈ فرخ محمدی نژاد ˈ راننده تاکسی نمونه و امانت دار انزلی که مبلغی بالغ بر 15 میلیون ریال پول نقد و یک گوشی پیشرفته موبایل جا مانده در تاکسی را به صاحبش برگرداند و رانندگان دیگری که به این امر خداپسندانه انسانی مبادرت می کنند قدردانی کرد .

مدیر عامل تاکسیرانی بندر انزلی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز از رانندگان خواست تا آداب تاکسیرانی را بر طبق دوره های برگزار شده آموزشی رعایت کنند .

شهر انزلی در کرانه جنوبی دریای خزر حدود 120 هزار نفر جمعیت دارد که در ایام گردشگر پذیر سال چند برابر می شود .


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads