کد خبر: 20934 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 مارس 2013 - 18:59

کنایه دری نجف آبادی به رئیس جمهور و پاسخ احمدی نژاد به او

خوبان خبر: امام جمعه اراک هنگامی که برای افتتاح یکی از پروژه های مهر ماندگار در اراک به قرآن تفال زد بود وقتی که با آیه ششم سوره حج مواجه شد به رئیس جمهور گفت: آقای احمدی نژاد این آیه درباره بهار است البته نه به ان معنا که شما لفظ بهار را به کار می بردید.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق، رئیس جمهور که صبح امروز برای افتتاح چند طرح مهر ماندگار به استان مرکزی سفر کرده است در اولین منطقه کنارگذر شمالی اراک را افتتاح کرد که در حین مراسم افتتاح این پروژه قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک پیش از بریدن روبان این طرح تفالی به قرآن زد و آیه ششم سوره حج (( ذلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ وَ أَنَّهُ يُحْيِ الْمَوْتى‏ وَ أَنَّهُ عَلى‏ کُلِّ شَيْ‏ءٍ قَديرٌ )) را قرائت کرد و گفت آقای احمدی نژاد این آیه درباره بهار است البته نه به ان معنا که شما لفظ بهار را به کار می بردید. احمدی نژاد در پاسخ به دری نجف آبادی گفت مگر ما به چه معنا بهار را به کار می بریم . ما نیز بهار را به معنای خوب آن به کار می بریم. دری نجف آبادی توضیح کوتاهی درباره این آیه داد و زنده کردن مردگان از سوی خداوند را تعبیر به بهار نمود و احمدی نژاد در پاسخ به او گفت می بینید که خدا هم با ماست.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads