کد خبر: 209317 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 فوریه 2021 - 08:51

بررسی مسائل و مشکلات قضایی هدف سفر به گیلان است

رئیس دستگاه قضایی از بررسی مسائل و مشکلات استان خبر داد و گفت: امروز تصمیماتی برای پاسخ به مطالبات قضایی مردم شریف این استان اتخاذ خواهد شد.

به گزارش خوبان،  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان گیلان و در جمع با خبرنگاران با بیان اینکه حضور در محضر مردم گیلان برای بنده یک افتخار بسیار گران‌قدر است، اظهار کرد: تمام مردم شهرستان‌های این استان که نزدیک به هشت هزار شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کردند سلام عرض کرده و همه مردم قهرمان‌پرور گیلان برای همه مسؤولان قابل‌احترام و تکریم هستند.

وی با خطاب به مردم شهیدپرور گیلان و ابراز ناراحتی از بابت عدم دیدار حضوری با مردم گفت: کشور در شرایط حساس کرونایی به سر برده و به این دلیل امکان حضور در اجتماعات مردمی وجود نداشته و ازاین‌جهت احساس خسران و از آنان عذرخواهی می‌کنم ولی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه ما واجب است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل قضایی گیلان در این سفر یک‌روزه موردبررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: حتی‌الامکان در این سفر و در دیدار با مسؤولان استانی و قضایی مشکلات استان بررسی و آنچه را بتوان در این استان حل‌وفصل کرد حل و مسائل مربوط به مرکز در اولین جلسات در مرکز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود زیرا سفرهای ما به استان‌ها برای حل مشکلات باید ضمانت اجرایی داشته و پیگیری‌های مدون تا زمان حصول نتیجه انجام شود.

رئیسی با تأکید بر آگاهی از مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در چند هفته گذشته یک گروه ۳۰ نفره از همکاران و کارشناسان ما در قوه قضائیه در چند روز گذشته در گیلان حضور یافته در بازدید از ۳۱ حوزه قضایی مشکلات استان را در اختیار ما قرار داده و ما امروز در سفر خود به گیلان از ریز مشکلات و جزئیات آن آگاه شده و برای حل آنان تلاش و اقدامات لازم اتخاذ می‌شود‌.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads