کد خبر: 209307 - تاریخ: چهارشنبه، 3 فوریه 2021 - 17:27

استاندار گیلان:

فرسودگی شبکه توزیع برق از مهم ترین مشکلات در گیلان است

به گزارش خوبان، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست پروژه تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خود نگهدار برق در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فرسودگی شبکه‌های توزیع برق از مهم‌ترین مشکلات در استان گیلان است. وی با بیان اینکه این موضوع در تأمین برق مشترکان خانگی، اداری، شرکت‌های تولیدی […]

به گزارش خوبان، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست پروژه تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خود نگهدار برق در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فرسودگی شبکه‌های توزیع برق از مهم‌ترین مشکلات در استان گیلان است.

وی با بیان اینکه این موضوع در تأمین برق مشترکان خانگی، اداری، شرکت‌های تولیدی و واحدهای اقتصادی ایجاد مشکل می‌کند، افزود: در زمان بروز حوادث نیز از مهم‌ترین بخش‌هایی که دچار آسیب و خسارت می‌شود به ویژه در هنگام بارش باران و برف شبکه توزیع برق است.

زارع با اشاره به اجرای فاز نخست طرح تبدیل خطوط سیم مسی به کابل خود نگهدار، گفت: اجرای این طرح گامی بزرگ در راستای بهبود خدمات رسانی به مردم و بخش‌های مختلف در استان گیلان است.

وی افزود: در سال جاری این پروژه به طول هزار کیلومتر و با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

استاندار گیلان با تأکید بر استمرار اجرای این طرح با توجه به نیاز شدید استان، ادامه داد: عملیات اجرایی هزار کیلومتر دیگر نیز امروز آغاز شده است.

وی با اشاره به پیش بینی اعتبار ۱۴۰ میلیاردی برای عملیاتی کردن فاز دوم این طرح، اضافه کرد: بخشی از آن توسط پرداخت تسهیلات و بخشی دیگر از محل منابع شرکت توانیر تأمین خواهد شد.

کد خبر 5138200

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads