کد خبر: 209304 - تاریخ: چهارشنبه، 3 فوریه 2021 - 15:53

تغییر ناگهانی در منطقه آزاد انزلی؛

سید مهدی نقوی سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی شد

با حکم دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مهندس سید مهدی نقوی، سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی شد.

به گزارش خوبان، با حکم دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مهندس سید مهدی نقوی، سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی شد.

در حکم صادره، دبیر شورایعالی مناطق آزاد با بیان اینکه براساس تفویض اختیار صورت گرفته به استناد ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ماده ۱۸ اساسنامه سازمان‌های مذکور، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب می‌شوید اظهار امیدواری شده با استعانت از خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی تمام توان خود را صرف کار و تلاش بی‌وقفه در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین شده برای منطقه آزاد انزلی صرف کنید.

وی که پیش از این عضو موظف هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی بود، در سابقه خود رییس هیات مدیره شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری انزلی، مشاور مدیر عامل و مدیر کل حوزه ریاست، سرپرست اداره کل بازرسی و ارزشیابی و رسیدگی به شکایات، سرپرست اداره کل حراست این سازمان بوده و در عین حال مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و رییس حوزه وزیر جهاد کشاورزی بخشی از کارنامه مدیریتی ایشان است.

گفتنی است پیش از این دکتر محمد ولی روزبهان، مسئولیت ریاست هیأت مدیره و مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی را برعهده داشت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads