کد خبر: 209267 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 فوریه 2021 - 09:07

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

اجرای ۹۵ درصدی طرح غربالگری شهید سلیمانی در گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اجرای بیش از ۹۵ درصدی طرح غربالگری شهید سلیمانی در گیلان گفت: هم در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا و هم در اجرای مرحله نخست طرح شهید سلیمانی در کشور جزو استان‌های برتر در اجرای بالای ۹۵ درصدی بود.

به گزارش خوبان،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دومین روز از دهه مبارک فجر با سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسلان سالاری در دومین روز از دهه مبارک فجر در حاشیه دیدار با سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان با اشاره به جزئیات این نشست، اظهار کرد: ضرورت توجه وزارتخانه بهداشت به زیرساخت‌های عقب‌مانده حوزه سلامت گیلان از اصلی‌ترین مباحث مطروحه در نشست با دکتر نمکی بوده است‌.

وی با تقدیر از حسن توجه نمکی، مقام عالی وزارت به مناطق کمتر توسعه‌یافته، افزود: خوشبختانه وزیر بهداشت توجه قابل‌توجهی بر توسعه زیرساخت‌های سلامت در کشور به جهت ارتقای خدمات کمی و کیفی  به مردم دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تقدیر وزیر بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت پیشرفت قابل‌توجه در اجرای طرح شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: گیلان هم در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا و هم در اجرای مرحله نخست طرح شهید سلیمانی در کشور جزو استان‌های برتر در اجرای بالای ۹۵ درصدی بود و ازاین‌رو عملکرد کادر سلامت استان مورد تحسین مقام عالی وزارت قرار گرفت.

سالاری با بیان اینکه با حمایت‌های وزیر بهداشت و سازمان برنامه‌وبودجه حوزه سلامت گیلان رشد قابل‌توجهی داشته، تصریح کرد: پیشرفت‌های توسعه‌ای در بخش بهداشت و درمان به‌ویژه در افزایش تجهیزات پزشکی و سرمایه‌ای در گیلان محسوس بوده و قابل‌مقایسه با ابتدای دولت یازدهم نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در این نشست نیز چندین طرح توسعه‌ای از بخش سلامت گیلان مطرح و پیگیری شد، گفت: در نشست امروز با دکتر نمکی به جهت نیاز مبرم استان، خواستار تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی حوزه درمان ازجمله اورژانس و  بیمارستان جنرال پورسینا، احداث بنای جدید بیمارستان رازی و از سرگیری دانشکده پزشکی در سایت لاکان و همچنین کلینیک‌های تخصصی از برنامه طرح تحول سلامت شدیم و خوشبختانه مقام عالی وزارت نیز با مطالبات گیلان هم‌نظر و هم‌عقیده هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads