کد خبر: 209256 - تاریخ: دوشنبه، 1 فوریه 2021 - 21:40

معاون بنیاد مسکن در رشت خبر داد؛

پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت ۸۰ هزار واحد مسکن محرومان

– معاون پشتیبانی بنیاد مسکن از برنامه این سازمان برای ساخت ۸۰ هزار مسکن محرومان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: این پروژه از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش خوبان، هادی درفشی ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های بنیاد مسکن با اشاره به آغاز ساخت ۲۲۰ هزار مسکن از سوی این ارگان از سال ۸۴، اظهار کرد: از این تاریخ به بعد عملیات ساخت سالانه ۲۰۰ هزار مسکن آغاز شد.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن محرومان یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن است، افزود: ساخت ۸۰ هزار مسکن محرومان از برنامه‌های امسال بنیاد مسکن بود که تاکنون اجرای این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن در ادامه با اشاره به اینکه با مشارکت خیران مسکن ساز عملیات ساخت ۲۷ هزار واحد مسکونی در سال‌های اخیر آغاز شده است، اضافه کرد: حدود ۱۹ هزار واحد تکمیل شده است.

وی مقاوم سازی یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن روستایی را از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد مسکن عنوان و تصریح کرد: در این زمینه از منابع دولتی، تسهیلات بانکی و حساب ۱۰۰ امام استفاده می‌کند.

درفشی با اشاره به فعالیت بنیاد مسکن در ساخت مسکن در مناطق زلزله و سیل زده، افزود: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسکن در مناطق زلزله و سیل زده و همچنین مناطقی دچار رانش و حتی خسارات ناشی از جنگ ساخته و بازسازی کرده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن با همکاری بهزیستی و بنیاد مستضعفان هفت هزار و واحد در روستاهای و ۱۲ هزار واحد مسکونی در شهرها برای خانواده‌های دو معلول به بالا در دست اجرا دارد.

کد خبر 5136392
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads