کد خبر: 209169 - تاریخ: یکشنبه، 31 ژانویه 2021 - 09:05

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

۶۰۰۰ خانوار ساکن در خانه‌های نسقی رشت دچار بحران هستند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به وجود بیش از ۵ یا ۶ هزار خانه‌ نسقی در شهرستان رشت تصریح کرد: جلساتی با حضور شهردار در این زمینه تشکیل شده اما هنوز چند هزار خانواری که در خانه‌های نسقی زندگی می‌کنند دچار بحران هستند.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی‌نژادروز گذشته در جلسه شورای اداری استان گیلان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیاری از تابلوهای شهدا در سطح شهرستان‌ها در وضعیت خوبی نیست و در شأن شهدا نیست که وضعیت تابلوها این گونه باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌بایست بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را در مسیر جهاد و شهادت هزینه کنند و با بنیاد شهید همکاری لازم را داشته باشند.

کوچکی‌نژاد ضمن قدردانی از تلاش‌های ستاد مقابله با کرونای استان ابراز داشت: پس از تجربه یک دوره سخت و بحرانی در اسفندماه از لحاظ شیوع کرونا همه به سمت کنترل بحران در گیلان حرکت کردند و اقدامات موثری انجام شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به وجود بیش از ۵ یا ۶ هزار خانه‌ نسقی در شهرستان رشت تصریح کرد: جلساتی با حضور شهردار در این زمینه تشکیل شده اما هنوز چند هزار خانواری که در خانه‌های نسقی زندگی می‌کنند دچار بحران هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: با وجود تحریم‌های دشمنان در طول این سال‌ها اما مردم با تمام توان در صحنه‌های حساس حاضر شدند.

رسول فرخی میکال برخی مشکلات جامعه و نیازمندی‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: بخشی از نیازمندی‌های ایجاد شده در جامعه نتیجه تصمیمات ناکافی مسئولان است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس نیز در این جلسه با بیان اینکه بیشترین مراجعات مردمی را در حوزه اشتغال داریم اظهار داشت: با توجه به وضعیت تحریم‌ها و مشکلات مردم، انتظار حمایت بیشتری از سوی بخش خصوصی داریم.

حسن محمدیاری با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت نوار ساحلی‌ تالش افزود: در حوزه بندر تالش، بخش خصوصی و سرمایه‌گذار انتظار حمایت دارد و با توجه به این‌ که صفر تا صد کار را سرمایه‌گذار بر عهده می‌گیرد لذا نیازمند نگاه حمایتی بیشتر است.

انتهای پیام/۶۱۲/ ز


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads