کد خبر: 209149 - تاریخ: شنبه، 30 ژانویه 2021 - 14:00

پرواز متفاوت سیمرغ فجر بر فراز گیلان

بار دیگر سیمرغ فجر بر فراز آسمان گیلان به پرواز درآمد اما این بار با توجه به دامنگیری جهانی کرونا نحوه اکران متفاوت خواهد بود و گیلانیان همزمانی اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را از پانزدهم بهمن ماه در سینما ۲۲ بهمن رشت به نحوی متفاوت تجربه می کنند.

به گزارش خوبان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز شنبه با اعلام این خبر ، بیان کرد: همزمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، ۱۶ فیلم بخش مسابقه ایران «سودای سیمرغ» این دوره از جشنواره با ۳۰ درصد ظرفیت سینما در رشت به‌نمایش درمی‌آید.
فیروز فاضلی افزود: جشنواره فیلم فجر برای ششمین سال است که همزمان با کشور در رشت نیز برگزار می شود اما این رویداد بزرگ سینمایی امسال به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا زمان‌بندی و اجرا می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت شهروندان و علاقه‌مندان سینما در اولویت است، افزود: از جمله تغییرات ایجاد شده در برگزاری این دوره جشنواره فیلم فجر استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های سینمایی است.
فاضلی بیان کرد: با توجه به ظرفیت ۸۴۰ نفری سینما ۲۲ بهمن رشت ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی حداکثر می‌توانیم پذیرای ۲۵۰ تماشاگر در هر سانس باشیم.

وی اظهار داشت: در عین حال برگزاری جشنواره فیلم فجر در رشت منوط به تصمیم ستاد ملی کروناست و با توجه به شرایطی که ستاد ملی مدیریت کرونا تعیین کرده است، اقدام خواهد شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads