کد خبر: 209147 - تاریخ: شنبه، 30 ژانویه 2021 - 09:59

اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی با هدف برخورد با اخلالگران نظم بازار و گرانفروشان در گیلان

طرح تشدید نظارت و بازرسی در راستای عرضه کالاهای اساسی و برخورد با متخلفان از ۱۵ بهمن ماه در گیلان آغاز می شود.

به گزارش خوبان، مهدی نقدی ، معاون بازرسی، نظارت و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت:  طرح تشدید نظارت‌ و بازرسی از بازار  از ۱۵ بهمن ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ برای جلوگیری از التهاب در سطح عرضه کالا‌های مورد نیاز مردم به خصوص در ایام پایانی سال  و برخورد با اخلالگران نظم بازار و گرانفروشان ادامه خواهد داشت.

او افزود:  برنامه مدون برای این طرح نظارتی- بازرسی تهیه و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است  و با هم افزایی سایر دستگاه‌ها با اخلالگران نظم بازار و گرانفروشان به شدت برخورد می‌شود.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: این برنامه ریزی شامل گشت‌های مشترک بازرسی بازرسان این سازمان، اتاق اصناف و بازرسان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط است که در  نامه‌ای به آن‌ها اعلام شده است.

مهدی نقدی افزود: در برخی از این گشت‌های مشترک با توجه به حساسیت موضوع،  مسئولان عالی‌رتبه استان از جمله معاون اقتصادی استاندار، فرماندار، رئیس دامپزشکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی، معاون دانشگاه علوم پزشکی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی و رئیس اتاق اصناف و صدا و سیما حضور دارند.

او در پایان تصریح کرد: موضوع نظارتی این گشت‌های مشترک شامل بازرسی از مواد پروتئینی، انبار و سردخانه ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکت ها، پوشاک و کیف و کفش، و میوه و تره بار و اقلام اساسی به ترتیب اولویت است.

 

انتهای پیام/م.ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads