کد خبر: 209100 - تاریخ: جمعه، 29 ژانویه 2021 - 17:43

در هفته اول لیگ برتر نوجوانان گیلان ؛

شکست ناباورانه شهرداری خمام در مقابل شهرداری فومن

از هفته اول لیگ برتر نوجوانان گیلان، عصر امروز تیم‌های تیم شهرداری خمام و شهرداری فومن در هوای سرد و نیمه ابری زمین ورزشی بحری خمام به‌ دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر به سود شهرداری فومن خاتمه یافت.

به گزارش خوبان خبر ؛ از هفته اول لیگ برتر نوجوانان گیلان، عصر امروز تیم‌های تیم شهرداری خمام و شهرداری فومن در هوای سرد و نیمه ابری زمین ورزشی بحری خمام به‌ دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر به سود شهرداری فومن خاتمه یافت.

مسابقه در ۳۰ دقیقه نخست بازی در میانه‌های میدان در جریان بود و بیشتر شاهد برگزاری یک مسابقه فیزیکی و درگیرانه بودیم که البته بیشتر شهرداری خمام صاحب میدان و توپ بودند.

بازی در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست، برخلاف ابتدای نیمه نخست پرتحرک‌تر دنبال شد ولی توپی از روی خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دو تیم بدون گل نیمه اول را به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم بازی متعادلی را شاهد بودیم دقایق پایانی فشار حملات تیم شهرداری خمام بسیار زیاد شد ولی با دفاع فشرده و بسته شهرداری فومن روبرو شدند که برای یک امتیاز راهی میدان شده بودند و حتی چندین بار بازیکنان تیم حریف روی زمین افتادند تا وقت را به نفع خودشان تلف کنند.

درحالی‌که همگان منتظر شنیدن سوت پایان مسابقه بودند شهرداری فومن دقیقه ۸۸ بازی موفق شد توسط مصطفی خداجو به گل دست یابد و در نهایت این دیدار با پیروزی بر یک به صفر سود شهرداری فومن خاتمه یافت.

تیم فوتبال شهرداری خمام هفته دوم لیگ برتر نوجوانان گیلان مهمان اتحاد آبکنار خواهد بود.

انتهای پیام/۳۲۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

امکان نظر دادن برای این مطلب بسته شده است.

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads