کد خبر: 209088 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 ژانویه 2021 - 11:40

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان افزایش گستره فعالیت‌ها و توسعه فضاهای آموزشی را از اولویت های این نهاد برشمرد و گفت: ساخت مرکز فرهنگی شهرستان خمام پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است.

به گزارش خوبان خبر ،عبدالوحید احمدی صبح پنجشنبه در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان به اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها اشاره کرد.

وی به نقش اجرای برنامه‌های فرهنگی در جامعه اشاره کرد و افزود: وجود پیوست‌های فرهنگی لازمه تمامی حرکت‌های بنیادین و زیربنایی است.

سرپرست فرمانداری خمام با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های خوب انجام شده از سوی کانون پرورش فکری استان گیلان برای کودکان و نوجوانان، گفت: ساخت مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری در شهرستان خمام اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

وی به تأثیرات این ساخت و بهره برداری از این مرکز اشاره و اضافه کرد: گشایش این مجموعه از اولویت‌های شهرستان خمام است و برای تحقق این مهم تلاش خواهیم‌کرد.

احمدی اضافه‌کرد: موقعیت جغرافیایی ویژه و قرار گرفتن در حد فاصل شهرستان‌های رشت و بندرانزلی، بیان‌گر نیاز روزافزون شهرستان خمام به حرکت‌های جهادی و فضاهای فرهنگی است بر همین اساس نیز از برنامه‌های کانون در این شهرستان حمایت می‌کنیم.

اسفندیار ضیایی  همچینین در دیدار با سرپرست فرمانداری خمام با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و همسایگی با شهرستان‌های رشت و بندرانزلی، گفت: با توجه به ویژگی‌های موجود در این شهرستان نگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این شهرستان ویژه است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف و اولویت‌های کانون در افزایش گستره فعالیت‌ها و توسعه فضاهای آموزشی، افزود: راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت‌هایی است که در سایه همراهی مسئولان کشوری و استانی مورد توجه قرار داشته و دارد.

ضیایی با بیان اینکه احداث این مجموعه که از سال گذشته آغاز شده و هم اکنون پیشرفت ۹۰ درصدی دارد، گفت: این مرکز یک ظرفیت فرهنگی ارزش‌مند برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به شمارمی‌رود و کانون پرورش فکری به عنوان دستگاه بهره‌بردار، همواره برای بهره‌مند سازی آینده‌سازان از این فرصت تلاش‌کرده است.

وی در ادامه با اشاره به تأکید استاندار گیلان مبنی بر پیگیری این موضوع، اضافه کرد: نشست و بازدید مسئولان از ساختمان در حال احداث خمام و حضور در شورای اداری شهرستان ازجمله این حرکت‌ها طی یک سال اخیر بوده است.

ضیایی با تأکید بر ضرورت همدلی و همراهی مسئولان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، گفت: سرمایه‌گذاری برای نسل کودک و نوجوان زمینه توسعه همه جانبه ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

به گزارش خوبان خبر ؛ پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام قرار بود در سال ۹۷ به بهره برداری برسد.  

 

انتهای پیام/۳۲۳۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads