کد خبر: 209069 - تاریخ: چهارشنبه، 27 ژانویه 2021 - 22:12

سرپرست فرماندهی پلیس راه رشت-انزلی :

خاموشی تیر چراغ برق در کمربندی خمام یکی ‌از دلایل اصلی حوادث است

سرپرست فرماندهی پلیس راه رشت-انزلی با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور کمربندی خمام، عنوان کرد : پراید ۱۳۲ شب گذشته از مسیر میدان ولیعصر (عج) به‌سمت انزلی درحال تردد بود، که کنترل خود را به‌دلیل تاریکی، لغزندگی جاده و سرعت بالا از دست داده و بر روی سقف واژگون گردید.

به گزارش خوبان خبر ، فرمانده پلیس راه رشت-انزلی با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور کمربندی خمام، عنوان کرد : پراید ۱۳۲ شب گذشته از مسیر میدان ولیعصر (عج) به‌سمت انزلی درحال تردد بود، که کنترل خود را به‌دلیل تاریکی، لغزندگی جاده و سرعت بالا از دست داده و بر روی سقف واژگون گردید.
سرهنگ روح‌الله عاشوریان  با بیان اینکه ۲ سرنشین خودرو به‌صورت سرپایی مداوا شده‌اند، تصریح کرد : یک خودروی تیبا به‌دلیل سرعت بالا و ایجاد ترافیک در محور مذکور از سوی خودروهایی‌که در شانه خاکی جهت مشاهده یا کمک توقف نموده از مسیر منحرف شده و ضمن اصابت به خودروی نیسان‌وانت پارک‌شده کنار آسفالت به داخل زمین کشاورزی پرتاب گردید، که خوشبختانه صدمه به سرنشین در تصادف دوم نیز سطحی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه حدود ۱۲ عدد تیر چراغ برق در محور کمربندی خمام خاموش است، افزود : تصادفات اخیر در این‌مسیر از ساعت ۲۰ الی ۲۴ رخ داده و تاریکی به‌عنوان یکی‌از دلایل اصلی حوادث مطرح است، که مکاتبات لازم در این‌زمینه و همچنین درخصوص ترمیم گاردریل میدان ولیعصر (عج) با اداره راه انجام گردیده و به‌زودی مرتفع خواهند شد.
عاشوریان با اشاره به اینکه اکثر رانندگان که قصد حضور در ساحل، منطقه آزاد و دو شهرستان انزلی و رشت را دارند به کورس اقدام نموده و با سرعت بالا تردد می‌کنند، یادآور شد : مصرف مشروبات الکی نیز از دیگر مسائلی‌است که منجر به پایین‌آمدن سطح هوشیاری راننده و رخ‌دادن حوادث می‌گردد، که در این‌خصوص با پلیس راه استان به‌منظور استقرار تیم‌های نامحسوس در مسیر و برخورد با رانندگانی که سلامت خود و سایرین را به‌خطر می‌اندازند هماهنگی گردیده است.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads