کد خبر: 209065 - تاریخ: چهارشنبه، 27 ژانویه 2021 - 19:31

با گلزنی حسام یعقوبی ؛

پیروزی پرگل سپیدرود رشت برابر تیم فولاد نوین خوزستان

در جریان این دیدار  عصر چهارشنبه ،تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان به پیروزی دست یافت تا دومین برد خانگی خود را در این دوره از رقابت ها جشن بگیرد.

به گزارش خوبان خبر ؛  در جریان این دیدار  عصر چهارشنبه ،تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان به پیروزی دست یافت تا دومین برد خانگی خود را در این دوره از رقابت ها جشن بگیرد.

این مسابقه ، از هفته ششم گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در یک هوای آفتابی ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی را هجومی آغاز کرد و فرصت های مناسبی نیز برای گلزنی به دست آورد و حتی در چند مورد بازیکنان و کادرفنی این تیم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند تا اینکه در دقیقه ۴۰ این بازی، داور خطای بازیکن فولاد نوین خوزستان را پنالتی تشخیص داد و محمد طالبی بازیکن سپیدرود این ضربه را به گل اول تیمش تبدیل کرد.

در نیمه دوم نیز سپیدرود همچنان بر بازی تسلط کاملی داشت و حملات زیادی را به روی دروازه تیم فولاد انجام داد تا اینکه در دقیقه ۸۳ حسام یعقوبی بازیکن این تیم توانست دومین گل سپیدرود را به ثمر برساند و در دقیقه ۸۹ نیز، سپیدرود برای دومین بار صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را، حامد حاجتی به گل سوم تیمش تبدیل کرد تا در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود سپیدرود خاتمه یابد. 

انتهای پیام/۱۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads