کد خبر: 208969 - تاریخ: یکشنبه، 24 ژانویه 2021 - 09:49

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

ارجاع بیش از ۱۶ هزار نفر به پزشک در طرح شهید سلیمانی

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به غربالگری بیش از ۶۶ هزار خانوار گیلانی، گفت: بیش از ۱۶ هزار نفر در قالب طرح شهید سلیمانی به پزشک ارجاع شدند.

به گزارش خوبان، مسعود نوروزی  با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت طرح غربالگری خانه محور «شهید سلیمانی» در گیلان، اظهار کرد: این طرح در مرحله نخست پیشرفت بیش از ۸۸ درصد در استان گیلان دارد.

وی با اشاره به شمار خانوار غربالگری شده در این طرح، افزود: خوشبختانه با مشارکت بسیجیان و کادر بهداشت در سراسر استان ۶۶ هزار و ۱۰۳ خانوار تاکنون مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه شمار بالای از جمعیت استان گیلان غربالگری شده‌اند، گفت: خوشبختانه تیم‌های عملیاتی در طرح شهید سلیمانی توانسته‌اند دو میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۶ نفر را از ابتدای شروع این طرح تاکنون غربالگری کنند.

نوروزی با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار و ۶۰۵ نفر در طرح غربالگری به پزشک ارجاع شده‌اند، خاطرنشان کرد: از بین این افراد که به پزشک ارجاع شده‌اند سه هزار و۱۵۶ تست مثبت و تحت مراقبت و قرنطینه قرار گرفته‌اند.

وی با تقدیر از فعالان و مشارکت‌کنندگان در اجرای طرح غربالگری سپهبد شهید سلیمانی، گفت: خوشبختانه در اکثر شهرستان‌های استان این طرح بالای ۹۵ درصد پیشرفت داشته که جز استان‌های برتر در اجرای آن است.

کد خبر 5129118

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads