کد خبر: 208963 - تاریخ: یکشنبه، 24 ژانویه 2021 - 09:21

معاون بازرسی صمت گیلان خبرداد:

تشدید برخورد با گرانفروشان/ مردم تخلفات را گزارش دهند

معاون بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان و گرانفروشان، گفت: مردم تخلفات اصناف را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

به گزارش خوبان، مهدی نقدی شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به انجام تخفیف‌های صوری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر اصناف و به ویژه فروشگاه‌ها با همکاری فرمانداری و با مشارکت بهداشت، نیروی انتظامی، اداره نظارت بر اماکن، سپاه، تعزیرات و اتاق اصناف چند شهر از استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه رصد و بازرسی وضعیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اولویت قرار دارد، افزود: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال بازرسی‌ها از اصناف و برخورد با متخلفان و گرانفروشان و همچنین محتکران تشدید می‌شود.

نقدی با تاکید بر اینکه مردم تخلفات اصناف و فروشگاه‌ها را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش کنند، ادامه داد: یکی از مشکلات حال حاضر در فروشگاه‌ها، فروش اجباری اقلام در کنار کالاهای دیگر به مشتریان است که برابر بند ۸ قانون این کار تخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم پس از گزارش تخلفات پیگیر آن نیز باشند، گفت: در ماه گذشته کالاهای مکشوفه احتکار شده بارها با حکم قاضی در بین مردم توزیع شد.

معاون بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به تبلیغات کالای با کیفیت و تحویل کالای بی کیفیت به مشتریان در فضای مجازی، اضافه کرد: با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد از کالاهای موجود در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از کالاهای تولیدی کارخانجات خارج از استان است این گزارشات باید به تهران منعکس تا در خصوص قیمت گذاری در کارخانه تصمیمات لازم در مرکز گرفته شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads