کد خبر: 208941 - تاریخ: شنبه، 23 ژانویه 2021 - 14:07

ظرفیت خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به ۱۴۲۰ تخت افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تأمین و خریداری یک دستگاه خوابگاه دانشجویان بااعتبار ۲۷ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: با احتساب این خوابگاه دانشجویی فضای خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به ۱۴۲۰ نفر تخت افزایش‌یافته است.

 به گزارش خوبان، رسلان سالاری امروز   با اشاره به خرید یک دستگاه خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: این خوابگاه دو هزار و ۵۹۰ مترمربع مساحت دارد و در ۶ طبقه ساخته‌شده و دارای ۱۸ واحد دو خوابه و ۸ واحد سه‌خوابه است.

وی با اشاره به اهمیت خوابگاه جدید دانشجویان علوم پزشکی گیلان افزود: در این خوابگاه دانشجویی که بالغ‌بر ۲۷۰ میلیارد ریال خریداری‌شده، حداقل ۲۲۰ نفر از دانشجویان می‌توانند اسکان داده شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از مساعدت‌های سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت بهداشت در جهت تخصیص اعتبارات برای تملک خوابگاه دانشجویی درخور دانشجویان گفت: طی یک سال اخیر دولت توجه ویژه‌ای به بخش بهداشت، درمان و حوزه آموزش و دانشجویی داشته که شایسته تقدیر است.

سالاری با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین معضلات در علوم پزشکی گیلان، فقدان خوابگاه دانشجویی بود، تصریح کرد: از زمانی که من در این دانشگاه دانشجو بوده‌ام تاکنون، اتاقی به فضای خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه نشده و این بسیار تأمل‌برانگیز بود.

وی با اشاره به‌ضرورت تأمین خوابگاه موردنیاز برای دانشجویان این دانشگاه، افزود: خوابگاه‌های موجود علاوه بر اینکه مستهلک و قدیمی بودند، فضایی برای پذیرش دانشجویان جدید نداشت و بعضاً دانشجویان در خوابگاه‌های مشارکتی اسکان داشتند ازاین‌رو دانشگاه همیشه شرمنده دانشجویان بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۲۴۰ تن از دانشجویان در خوابگاه‌های مشارکتی و ملکی اسکان داشتند، گفت: با راه‌اندازی خوابگاه جدید دانشجویی در گیلان، ظرفیت خوابگاه دانشجویان به یک هزار و ۴۶۰ نفر تخت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads