کد خبر: 208840 - تاریخ: چهارشنبه، 20 ژانویه 2021 - 20:22

سرپرست فرمانداری خمام در مراسم معارفه بخشدار مرکزی ؛

شهرستان شدن خمام به یک آرزو برای مردم این خطه از گیلان مبدل شده بود

سرپرست فرمانداری شهرستان‌خمام با اشاره به اقدامات اتخاذ شده در خصوص تامین نیروی انسانی لازم‌ در فرمانداری خمام گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته هفته گذشته استاندار سرپرست فرمانداری خمام را معرفی و در جهت پیشبرد اهداف و در راستای ارائه خدمات مناسب در خمام‌ تامین نیروی انسانی و معرفی یک معاون عمرانی، سیاسی و دو بخشدار در حال انجام است.

به گزارش خوبان خبر ؛  عبدالوحید احمدی ظهر امروز در جلسه معارفه بخشدار مرکزی خمام  که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،با بیان اینکه شهرستان شدن خمام به یک آرزو برای مردم این خطه از گیلان مبدل شده بود، اظهار کرد: خمام به دلیل نزدیکی به دریا، مرکز استان، فروگاه سردار جنگل و منطقه آزاد انزلی دارای موقعیت ژئوفیزیک بسیار خوبی بوده و شهرستان‌شدن این نقطه از گیلان به اقتصاد استان کمک می‌کند، لذا در تاریخ ۱۲ آبان ماه سال ۹۹ هئیت وزیران با شهرستان شدن خمام موافقت کرد.
وی با اشاره به اقدامات اتخاذ شده در خصوص تامین نیروی انسانی لازم‌ در فرمانداری خمام گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته هفته گذشته استاندار سرپرست فرمانداری خمام را معرفی و در جهت پیشبرد اهداف و در راستای ارائه خدمات مناسب در خمام‌ تامین نیروی انسانی و معرفی یک معاون عمرانی، سیاسی و دو بخشدار در حال انجام است.
سرپرست فرمانداری‌ شهرستان‌خمام با قدردانی از استقبال مردم خمام مسؤولان انتخاب شده در این شهرستان بیان کرد: به محض انتخاب بنده به‌عنوان سرپرست فرمانداری خمام خانواده شهدا و آحاد مردم از بنده و دیگر مسؤولان خمام حمایت کرده و از برآورده شدن آرزوی ۲۳ ساله خود بسیار خرسند بودند.
احمدی با اذعان به اینکه در این چند روز از برخی روستاهای خمام بازدید‌های مداومی انجام شده است، تصریح کرد: به حسب دستور معاون سیاسی استانداری گیلان در چند روز گذشته جلسه‌ای را با دهیار و اعضا شورای روستای چوکام برگزار و در خصوص ضعف‌ها و مشکلات بررسی‌های لازم انجام‌شده و به‌زودی امکانات در آن منطقه تجهیز می‌شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ عصمت محمددوست ‌ عنوان اولین سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان خمام معارفه شد.

 

 

 

انتهای‌پیام/ت


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads