کد خبر: 20869 - تاریخ: چهارشنبه، 13 مارس 2013 - 12:57

خواسته ی انقلابیون بحرینی از "یانی"؛

برای انقلابیون بنواز نه برای دیکتاتورها

خوبان خبر: شخصیت های رسانه ای و فرهنگی بحرین تأکید کردند، هدف از دعوت یانی آن است که با اجرای کارهای هنری، بر جرایم و جنایات رژیم حاکم سرپوش گذاشته شود، و بدین ترتیب صدای آزادیخواهی معترضان بحرینی نادیده گرفته و فراموش شود .

فعالان و شخصیت‌های علمی و فرهنگی بحرین در نامه‌ای به موسیقیدان معروف یونانی پیش از سفر و اجرای برنامه در این کشور توصیه کردند در کارهای هنری خود صدای مردم بحرین را منعکس کند.

به گزارش خوبان به نقل از بی باک، شماری از فعالان، اصحاب رسانه و شخصیت‌های فرهنگی بحرین با ارسال نامه ای به “یانی کرسومالیس” هنرمند و موسیقیدان معروف یونانی، از وی خواستند در کارهای هنری‌اش صدای مردم بحرین را منعکس کند، مردمی که تاکنون بیش از 100 شهید تقدیم انقلاب 14 فوریه 2011 کرده اند.

آنها همچنین از یانی خواستند از مردم بحرین که برای تحقق دمکراسی در کشورشان هرگز سلاحی به دست نگرفته‌ و فقط گُل در دست داشته و یا کفن پوشیده اند، حمایت کند .

در بخش دیگری از این نامه که در سایت ” آئینه بحرین” منتشر شده، خطاب به این موسیقیدان یونانی آمده است: ما در جزیره کوچکی به نام بحرین زندگی می کنیم که احتمالا به این جزیره برای مشارکت در جشن ” بهار فرهنگی ” سفر خواهی کرد، جزیره ای که در طول تاریخ خود میزبان طوایف قومیت های مختلفی بوده است .

شخصیت های رسانه ای و فرهنگی بحرین تأکید کردند، هدف از دعوت یانی آن است که با اجرای کارهای هنری، بر جرایم و جنایات رژیم حاکم سرپوش گذاشته شود، و بدین ترتیب صدای آزادیخواهی معترضان بحرینی نادیده گرفته و فراموش شود .

در این نامه خطاب به یانی آمده است : باید به این نکته توجه کنی که آیا با سفر به بحرین به برقراری دمکراسی در این کشور کمکی خواهی کرد، یا اینکه وجهه رژیم دیکتاتور آن را برای جهانیان مقبول جلوه خواهی داد؟

 

انتهای پیام/98


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads