کد خبر: 208505 - تاریخ: دوشنبه، 11 ژانویه 2021 - 19:35

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

ذخیره مطلوب کالاهای اساسی در سردخانه ها و انبارهای گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به ذخیره مطلوب کالاهای اساسی در سردخانه ها و انبارهای استان، گفت: این میزان ذخیره بیش از نیاز مصرفی استان است.

به گزارش خوبان ، فرهاد دلق پوش عصر دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار لاهیجان با اشاره به عملکرد موفق ستاد تنظیم بازار این شهرستان در توزیع کالاهای اساسی، اظهار کرد: وجود تعادل در سطح بازار با توجه به شرایط تحریمی حائز اهمیت بوده و در اولویت قرار دارد.

وی به ذخیره خوب کالاهای اساسی در انبارها و سردخانه استان گیلان اشاره کرد و افزود: این میزان ذخیره سازی کالا بیش از نیاز استان است اما در این میان برخی مشکلات سبب ایجاد بار روانی در بازار شده است.

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه احتکارهای خانگی و افزایش مصرف برخی اقلام را از مهم‌ترین عوامل بروز این بار روانی عنوان کرد و گفت: عده‌ای فرصت طلب از فضای حاکم بر بازار استفاده کرده و با رفتارهای نادرست زمینه ایجاد التهاب در بازار را فراهم می‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت توزیع درست اقلام اساسی در بازار، اضافه کرد: وجود نظارت مستمر از سوی متولیان امر و هوشیار مردم سبب توزیع عادلانه کالاها در بازار و از ایجاد بار روانی جلوگیری کنند.

دلق پوش همچنین به اهمیت توجه به توزیع آرد و کیفیت نان نیز اشاره کرد و افزود: بی نظمی و بی توجهی در این زمینه غیر قابل قبول است و قطعاً برخوردهای قانونی و قاطع با تخلفات این بخش انجام خواهد شد.

وی با اشاره به کمبودهایی در زمینه روغن، گفت: با پیگیری‌های انجام شده بخشی از نیاز روغن استان گیلان تأمین شد.

انتهای پیام/۸۲۲
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads