کد خبر: 208475 - تاریخ: یکشنبه، 10 ژانویه 2021 - 14:31

در نشست فرماندار رشت با مدیرکل راه آهن شمال ۲ مطرح شد:

رتبه ۹ راه آهن شمال ۲ در حمل و نقل بار | لزوم هم افزایی جهت بهبود زیرساخت‌های ایستگاه راه آهن

غلامحسین ولدی با اشاره به اهمیت خط راه آهن شمال ۲، اظهار داشت: با وجود اینکه حدود یک سال از افتتاح این خط می‌گذرد، راه آهن شمال ۲، حائز رتبه ۹کشور در بحث انتقال بار است.

به گزارش خوبان،  در نشست فرماندار رشت با مدیر کل راه آهن شمال۲ با اشاره به رتبه ۹ کشوری راه آهن شمال ۲ در زمینه حمل و نقل بار با وجود گذشت یک سال از افتتاح آن، بر لزوم هم افزایی جهت بهبود زیرساخت‌های ایستگاه راه آهن رشت تاکید شد.

علی فتح‌اللهی، فرماندار رشت در نشست با غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال ۲، مشکلات حوزه راه آهن شهرستان رشت را بررسی کردند.

فرماندار رشت در این نشست با بیان اینکه راه آهن آرزوی دیرینه مردم گیلان بود که خوشبختانه به یاری خداوند و تلاش مسئولین، محقق گشت، افزود: مزیت‌های راه آهن در بحث حمل و نقل ایمن و کم خطر و همچنین راحت بر کسی پوشیده نیست.

فتح‌اللهی با اشاره به اجرای پروژه راه آهن رشت-کاسپین، خاطرنشان کرد: این پروژه از مهمترین پروژه‌های اجرایی استان گیلان تلقی می‌شود که می‌تواند نقش به سزایی در توسعه استان داشته باشد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات ایستگاه راه آهن رشت، اظهار داشت: این مشکلات طی نشستی با حضور مسئولین ذیربط، بررسی و پیگیری خواهد شد.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ نیز در این نشست با اشاره به برخی از مشکلات خط و ایستگاه راه آهن در شهرستان رشت، تاکید کرد: ایستگاه راه آهن رشت به عنوان نمای ورودی شهر رشت برای مسافران محسوب می‌شود و بدین لحاظ نیاز است در خورشان این شهر باشد.

غلامحسین ولدی تعیین قیمت مصوب برای تاکسی ایستگاه راه آهن را از جمله دیگر دغدغه‌های موجود عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با محوریت فرمانداری، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط در راستای حل این مشکلات به عمل آید.

وی با اشاره به اهمیت خط راه آهن شمال ۲، اظهار داشت: با وجود اینکه حدود یک سال از افتتاح این خط می‌گذرد، راه آهن شمال ۲، حائز رتبه ۹کشور در بحث انتقال بار است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads