کد خبر: 208472 - تاریخ: یکشنبه، 10 ژانویه 2021 - 08:56

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان؛

تجهیز۱۱۲ واحدتاسیسات آبرسانی گیلان به سیستم کنترل از راه دور

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: ۱۱۲ واحد تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی استان به سیستم تله متری و کنترل از راه دور تجهیز شده است.

به گزارش خوبان، مازیار غلامپور افزود: آبرسانی به ۸۰ درصد جمعیت شهری و ۲۵ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش، از طریق سامانه تله متری و کنترل از راه دور مدیریت می شود.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان با بیان اینکه ۲۶ شهر استان به مرکز پایش و راهبری تاسیسات آبرسانی مجهز هستند، گفت: با ایجاد مرکز پایش؛ امکان دسترسی آنلاین به اطلاعات کمّی و کیفی، هیدرولیکی، مصرف انرژی و تولید و مصرف آب فراهم شده است.  

وی با تاکید براینکه کاهش هزینه های مالی بسیار مهم است، تصریح کرد: تاسیسات آبرسانی به گونه ای حفاظت و نگهداری شود که آب شرب شهرها و روستاها با حداقل هزینه تامین شود.
غلامپور اظهار داشت: سیستم تله متری برای مدیریت منابع آبی ضروری است زیرا اندازه گیری جریان آب، نشت یابی شبکه آبرسانی، نظارت بر عملکرد تجهیزات به صورت آنی باعث می شود که نه تنها  وقوع حوادث در کوتاه ترین زمان ممکن مهار شود بلکه آب به صورت صحیح میان مشترکان توزیع شود.

انتهای پیام/۲۳۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads