کد خبر: 208371 - تاریخ: چهارشنبه، 6 ژانویه 2021 - 16:41

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان:

نرخ مشارکت اقتصادی زنان گیلانی ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به سهم بالای مشارکت اقتصادی زنان این استان،گفت: نرخ مشارکت زنان گیلانی شش درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خوبان خبر ،  زهرا یعقوب نژاد صبح چهارشنبه در جلسه دیدار زنان کارآفرین و فعال اقتصادی گیلان با استاندار با بیان اینکه در حوزه‌های اقتصادی نیازمند رویکرد کارآفرینی هستیم، گفت: طبق آمارها، نرخ مشارکت اقتصادی زنان گیلانی شش درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اینکه بالاترین سهم مشارکت اقتصادی زنان جوان متعلق به استان گیلان است، افزود: با تدوین بانک اطلاعاتی زنان، ۵۴۶ نفر از زنانی که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند را گردآوری کردیم.

وی ادامه داد: به منظور دستیابی به اهداف مدنظر، تفاهم نامه همکاری مشترک در حوزه حمایت از کسب و کارها و توسعه آموزش‌های مهارت محور با فنی و حرفه‌ای منعقد کردیم.

یعقوب نژاد با اشاره به راه‌اندازی سازمان‌های مردم نهاد برای حمایت از زنان کارآفرین، بیان کرد: بر اساس گزارشات دریافتی، تنها استانی که به همراه تهران در همه دوره‌های سامانه انتخاب کارآفرینان برتر کشور، نماینده داشته، گیلان بود و در بخش شهری و روستایی در این سامانه حضور داشتیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با تاکید بر راه اندازی پویش ملی زنان نسل تحریم عنوان داشت: فعالیت زنان کارآفرین در کلیپ‌های چند دقیقه‌ای تولید و پخش شد که زنان کارآفرین گیلان در این پویش سهم بالایی داشتند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads