کد خبر: 208344 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 ژانویه 2021 - 15:59

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان؛

پیگیر مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان هستیم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با بیان اینکه برخی دستگاه های اجرایی به علت محدودیت های اعتباری نتوانسته اند به تعهدات خود در تامین زیر ساخت های مورد نیاز شهرکها و نواحی صنعتی عمل کنند، گفت: با جدیت پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان هستیم .

به گزارش خوبان، فریبرز سعیدی کیا بر لزوم حمایت و توسعه صنایع کوچک، بر تکمیل زیرساختها برای استقرار صنایع کوچک و متوسط تأکید و تصریح کرد:با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد های صنعتی ، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود .

وی اظهار داشت: همچنین حمایت از تشکیل خوشه های صنعتی، مشارکت و همراهی در راه اندازی واحدهای راکد صنعتی، حمایت از صادرات با تشکیل کنسرسیوم های تخصصی تجاری و صادراتی و راه اندازی فن بازارهای منطقه ای، از راهکارهای حمایت گسترده از صنایع کوچک و متوسط است.

وی با تاکید بر اینکه صنایع کوچک و متوسط  محرک اصلی رشد اقتصادی کشور و استان گیلان محسوب می شوند. افزود: در حال حاضر با مدیریتی قاطع، دلسوز و در صحنه می توان به صنعت استان کمک کرد که مجموعه شرکت های صنعتی در این راستا تمام تلاش خود را بیش از پیش به کار خواهد بست .

سعیدی کیا خاطر نشان کرد: در سال های اخیر افزایش آگاهی مصرف کنندگان و تغییرات مستمر سلایق و خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان، موجب تغییرات مستمر در ساختار تولید شده و از آنجا که صنایع بزرگ به دلایل ساختاری، انعطاف لازم در جوابگویی به نیاز تنوعی بازار مصرف را ندارند، زمینه رشد صنایع کوچک بیش از پیش فراهم شده است.

 سعیدی کیا گفت : توسعه صنعتی استان، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، کمک به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین اهداف شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ادامه داد: با توجه به ویژگی ها و قابلیتهای گیلان ، باید به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی است که صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل ها برای رونق اقتصاد می باشد .

سعیدی کیا با اشاره به تجربه مثبت کشورهای دنیا در تشکیل بازار (SME) بیان کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا که در زمینه ورود شرکت های کوچک و متوسط به بازار سرمایه فعالیت داشته اند، رشد مثبتی در تامین مالی صنایع کوچک تجربه کرده اند.

وی با اشاره به  اهمیت جذب سرمایه گذاری خارجی، عنوان کرد: یکی از مسایل اصلی بازار(SME) بحث جذب سرمایه گذاری خارجی است. برخی شرکت های بین المللی مایل هستند به این بازار وارد شوند و این امر زمینه شفافیت و افزایش استاندارهای اقتصادی بنگاه های کوچک و متوسط را رقم خواهد زد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلاندر پایان گفت : همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا خدمات مناسبی را در اختیار صنعتگران به ویژه سرمایه گذاران قرار دهیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads