کد خبر: 208333 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 ژانویه 2021 - 09:40

معاون هماهنگ:ی امور اقتصادی استانداری گیلان

​بانک‌های گیلان حل مشکلات تولیدکنندگان استان را در اولویت قرار دهند

فرزام‌صفت حل مشکلات تولیدکنندگان و توجه به نیازهای آنان در امر تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان باید حل مشکلات تولیدکنندگان گیلانی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خوبان خبر ، «آرش فرزام‌صفت»، ضرورت بسترسازی برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و شعار جهش تولید را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان انتظار داریم حل مشکلات تولیدکنندگان گیلانی را در اولویت قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان حل مشکلات تولیدکنندگان و توجه به نیازهای آنان در امر تولید را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: در همین راستا استاندار گیلان تاکیدات بسیار زیادی دارد و تمام نهادها و دستگاه‌های مرتبط نیز بر اساس تکالیف و رسالت خود باید نقش‌آفرینی مؤثری را داشته باشند.

فرزام‌صفت برگزاری جلسات کارگروه رفع موانع و رونق تولید در استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه چنین جلساتی تبعات خوبی به همراه دارد تصریح کرد: رونق تولید، حل مشکلات واحدهای تولیدی و توسعه اشتغال در استان گیلان از جمله اهداف مهم و مورد تاکید کارگروه رفع موانع تولید محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده حداکثری از توان تولیدی استان گیلان در راستای تحقق سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گرفته است اذعان کرد: تلاش جدی برای بازگشت واحدهای راکد و نیمه‌فعال استان گیلان به چرخه تولید از جمله مواردی است که استانداری گیلان برای عملیاتی شدن آن به شکل جدی تلاش می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اینکه با اقداماتی مانند جلوگیری از اجراییات، می‌توان فرصتی دوباره به واحدهای تولیدی راکد و تحت تملک بانک‌ها برای رشد و تعالی در امر تولید داد افزود: تملیک و راه‌اندازی واحدهای تولیدی غیرفعال با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران نیز در دستور کار قرار دارد.

فرزام‌صفت ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی غیرفعال جهت افزایش تولید را هم اقدامی مؤثر دانست و خاطرنشان ساخت: یکی از اهداف راهبردی که در دستور کار دولت قرار گرفته بحث خارج کردن بانک‌ها از حالت بنگاه‌داری است تا با این اقدام از ظرفیت آن‌ها برای رونق حوزه تولید و اشتغال کشور به نحو بهینه استفاده شود.

پایان پیام/۸۴

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads