کد خبر: 208325 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 ژانویه 2021 - 09:11

رئیس سازمان چای کشور:

پرداخت تسهیلات ارزان به فعالان چای/متقاضیان به‌موقع اقدام کنند

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به چای‌کاران و کارخانجات خبر داد و گفت: تسهیلات امسال در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۵۰ درصدی داشته و انتظار است متقاضیان به‌موقع اقدام کنند.

به گزارش خوبان، حبیب‌الله جهانساز  از در نظر گرفتن تسهیلات ارزان‌قیمت به فعالان صنعت چای خبر داد و اظهار کرد: برای بهسازی کارخانجات و باغات چای علاوه بر سرمایه در گردش، تسهیلات سرمایه‌ای نیز در نظر گرفته‌شده است.

وی در تشریح پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش صنعتگران چای گفت: تسهیلات سرمایه در گردش با سررسید یک‌ساله و با سود ۴ درصدی به ذینفعان چای در گیلان و مازندران پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان چای کشور در تشریح جزئیات پرداخت تسهیلات سرمایه‌ای نیز بیان کرد: سازمان چای برای کارخانجات وام‌های ۷ درصدی و برای چای‌کاران نیز وام‌های ۴ درصدی با بازپرداخت چهارساله در نظر گرفته است.

جهان ساز با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت‌شده به فعالان صنعت چای افزود: تاکنون ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان نیز تسهیلات سرمایه‌ای تخصیص پیداکرده است.

وی بر لزوم اقدام به‌موقع فعالان چای برای دریافت تسهیلات در نظر گرفته‌شده تأکید کرد و گفت: تخصیص تسهیلات ازجمله در بخش تسهیلات سرمایه‌ای در مقایسه با سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان چای کشور از پیش‌بینی افزایش بهره‌وری و تولید چای در سال آینده خبر داد و افزود: اقبال عمومی به صنعت چای افزایش پیداکرده و اشتیاق به سرمایه‌گذاری نیز در بخش چای صعودی است.

انتهای پیام/خ


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads