کد خبر: 208165 - تاریخ: چهارشنبه، 30 دسامبر 2020 - 11:03

اجرای طرح ناظرین افتخاری در راستای کنترل قیمت ارزاق عمومی در شهرستان رشت

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت از اجرای طرح ناظرین افتخاری در راستای تشدید نظارت بر قیمت ها و نحوه توزیع ارزاق عمومی در سطح بازار خبر داد.

به گزارش خوبان ، سیده زهرا میراعلمی در کارگروه ویژه نظارت بر بازار با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت استفاده از ظرفیت بسیج، دهیاران و اقشار مختلف مردم در قالب طرح ناظرین افتخاری بازار، گفت: فرمانداری رشت مقدمات تشکیل کارگروه ویژه تنطیم بازار و استفاده از ناظرین افتخاری را به اتمام رسانده است و تیم‌های بازرسی محسوس و غیر محسوس در راستای نظارت بر قیمت‌ها، به زودی ماموریت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به گستردگی‌بالای اجرای این طرح با توجه به  وسعت بالا و تعداد بالای واحدهای صنفی شهرستان، افزود: قرار است در قالب این طرح نظارتی، انواع تخلفات صنفی نظیر گرانفروشی، کم فروشی، عرضه کالا خارج از شبکه، عدم نصب قیمت، احتکار، فروش اجباری با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.
 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم برخورد جدی و قاطعانه با سودجویانی  که نسبت به احتکار مایحتاج عمومی مردم اقدام می کنند، افزود: با توجه به ارزانی قیمت زمین و انبار در روستاها، تعداد زیادی از این انبارهای غیرمجاز در روستاها وجود دارد که در نظر است در قالب این طرح ضمن شناسایی محتکرین، سودجویان  به مراجع قانونی معرفی شوند.
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads