کد خبر: 208158 - تاریخ: سه‌شنبه، 29 دسامبر 2020 - 23:14

استاندار گیلان:

اولویت مسئولان گره گشایی از کار مردم باشد

ستاندار گیلان اولویت مهم مدیران و کارکنان دولت را تکریم مردم، گره گشایی و رفع مشکلات آنان ذکر کرد.

به گزارش خوبان خبر ،  استانداری گیلان؛ ارسلان زارع روز (سه‌شنبه) در جلسه شورای معاونان و مدیران استانداری، با تسلیت ایام فاطمیه، به فرا رسیدن روز بصیرت و گرامیداشت این ایام اشاره و بیان کرد: نهم دی ماه  نماد تبلور یکپارچگی ایرانیان در حفظ دستاوردها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب است.

وی خاطرنشان ساخت: آنچه مردم را با وجود مشقت ها و تنگناها در صحنه نگه می‌دارد و رمز ماندگار جدایی ناپذیری میان مردم و خادمان آنان در بخش های مختلف حاکمیت و نظام به شمار می آید؛ ایمان عمیق، ولایت پذیری، عزم پایدار و عشق به کشور و آرمان های انقلاب است.

وی اضافه کرد: باید از حماسه حضور مردم در ۹ دی در مسیر تحکیم وحدت، همدلی و همبستگی بیشتر، استفاده کنیم و این حضور باشکوه و گسترده برای دفاع از اسلام، مقدسات ، ارزش ها و ادای احترام به سیدالشهدا ، در راستای تحقق آرمان های انقلاب و حمایت قاطع از نظام و رهبر معظم انقلاب بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این روزها مقارن با نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی است، او را یادآور خدمت با اخلاص برای مردم و کشور دانست و با گرامیداشت یاد آن قهرمان ملی و نماد وحدت و اتحاد گفت: دشمنان در تلاشند تا اثبات کنند جمهوری اسلامی ایران کارنامه و دستآوردی برای مردم نداشته و شرایط سخت جنگ اقتصادی را به ملت تحمیل کرده اند اما معتقدم با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از خادمان مردم؛ از این دوران سخت نیز عبور خواهیم کرد.

وی بر ضرورت بهبود کیفیت خدمات و رفع مشکلات مردم تاکید و خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان دولت باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

دکتر زارع با اشاره به لزوم پیگیری مستمر برای تکمیل ۶۱ پروژه مهم عمرانی استان بیان داشت: باید تلاش شود تا پروژه های مذکور بر اساس تقویم زمان بندی پیش روند و تعدادی از آنها، در دهه فجر امسال و مابقی تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

وی پیگیری مستمر جهت اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی و نیز جهش تولید را نیز امری مهم و ضروری خواند که باید با جدیت دنبال شود.

استاندار گیلان همچنین به موضوع کرونا اشاره و با تقدیر از همراهی مردم با مسئولان در مدیریت بیماری تصریح کرد: لازم است تلاش کنیم تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری ، شرایط را بهبود ببخشیم. 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads