کد خبر: 208156 - تاریخ: سه‌شنبه، 29 دسامبر 2020 - 16:21

سرپرست پلیس آگاهی گیلان خبرداد:

دستگیری زوج سارق طلافروشی‌های رشت

سرپرست پلیس آگاهی گیلان از دستگیری زوج سارق که به روش کش‌روزنی از مغازه‌های طلافروشی‌ شهر رشت سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ علیرضا حدادی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌های طلافروشی به روش کش‌روزنی طلاجات در سطح شهر رشت توسط دو سارق، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: سارقان که زن و مرد بودند به عنوان مشتری وارد مغازه‌های طلافروشی شده و یکی از آنها فروشنده را سرگرم و نفر دیگر اقدام به سرقت طلاجات از جلوی پیشخوان می‌کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، سارقان غیربومی این پرونده‌ها و مخفیگاه آنها را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند، افزود: سارقان در عملیاتی مشترک با استان مورد نظر، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: سارقان ۳۳ و ۳۷ ساله در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت از طلا فروشی‌های شهر رشت به روش کش‌روزنی و فروش اموال سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ حدادی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری مالخر این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: این زوج سارق با دستور قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی هستند، ارزش تقریبی اموال سرقتی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از وقوع سرقت در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads