کد خبر: 208151 - تاریخ: سه‌شنبه، 29 دسامبر 2020 - 13:29

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

با هرگونه تخلفی که به سلامت مردم آسیب وارد کند، برخورد می شود

در سی امین وبینار طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ما با سلامت و جان مردم شوخی نداریم و با هر گونه تخلفی که به سلامت مردم آسیب برساند بدون هیچ گونه چشم پوشی برخورد می‌شود.

 به گزارش خوبان، آبتین حیدر زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این وبینار با اشاره به اهمیت و اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، گزارش جامعی از روند اجرای طرح  مذکور  ارایه داد.

وی افزود: با شناسایی به موقع و زود هنگام گروه های پر خطر مانند سالمندان و افرادی که بیماری زمینه ای دارند ، مانند مبتلایان به دیابت، پر فشاری خون، بیماری های قلبی و تنفسی،  آزمایش سریع (راپید تست) در درب منازل صورت خواهد گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تشدید نظارت‌های وزارت بهداشت، بیان کرد : رعایت دستورالعمل ها در معابر عمومی و بازارها به شدت افزایش یافته و حتی توانستیم رتبه برتر  کشوری را نیز کسب کنیم. 

وی با بیان اینکه ما  هیچ  تمایلی به تعطیل کردن حتی یک مورد از کسب و کارها را نداریم، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجباری است و در نتیجه ناظرهای بهداشتی با شدت عمل بیشتر مجبور به تعطیلی اماکنی شدند که پروتکل‌های بهداشت را رعایت نمی‌کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads