کد خبر: 20810 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 مارس 2013 - 22:26

با بازداشت پنجمین عضو شورا؛

تعداد بازداشتی های شورای شهر رشت نسبت به اعضای آزاد در اکثریت قرار گرفت

خوبان خبر: عصر امروز سه شنبه 22 اسفند، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در رابطه با پرونده مالی مشهور این چند هفته اخیر این شورا، توسط یکی از نهادهای امنیتی استان بازداشت شد.

به گزارش خوبان به نقل از ۸دی، عصر امروز سه شنبه 22 اسفند، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در رابطه با پرونده مالی مشهور این چند هفته اخیر این شورا، توسط یکی از نهادهای امنیتی استان بازداشت شد.

این عضو شورای شهر که تا قبل از این چندین بار شایعه دستگیری اش در استان پیچیده بود، عصر امروز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.

وی پنجمین عضو این شوراست که در راستای پرونده معروف مالی مربوط به شورای شهر در یک ماه اخیر بازداشت شده است. پیش تر و در 24 بهمن ماه امسال، رئیس و يكي از اعضاي این شورا و در 10 اسفند دو تن دیگر از اعضای این شورا بازداشت شده بودند.

گفتنی است نامبرده دفعات مختلف جهت ارائه توضیحات احضار شده و پس از بازجویی آزاد می گشت.

با این بازداشت تعداد افراد بازداشتی شورای شهرنسبت به افراد آزاد در اکثریت قرار گرفت  لذا جلسات شورا مطمئنا دیگر رسمیت نداشته  و می توان عنوان نمود  با توجه به تعداد بازداشتی ها ، جلسات  این شورا در بازداشتگاه می تواند رسمیت یابد!

 

انتهای پیام/ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads