کد خبر: 208080 - تاریخ: دوشنبه، 28 دسامبر 2020 - 09:08

فرمانده انتظامی گیلان :

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت

فرمانده انتظامی گیلان گفت: چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که در فضای مجازی اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت می‌کردند در شهر رشت دستگیر شدند.

به گزارش خوبان ، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با عوامل ناامن کننده در فضای مجازی، با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی صفحه اینستاگرامی چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که اقدام به قدرت‌نمایی، فحاشی، انتشار مطالب اهانت‌آمیز و دعوت به نزاع و درگیری می‌کردند، شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات فنی موفق شد متهمان را که باعث تشویش اذهان عمومی شده بودند، پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه قبل از درگیری در شهر رشت دستگیر کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: این افراد دارای سابقه متعددی از جمله نزاع و درگیری فردی و دسته جمعی، قدرت‌نمایی با سلاح گرم و سرد، سرقت، شرارت و مزاحمت بوده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان ۲۴، ۳۲، ۳۶ و ۳۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی در پایان از همکاری خوب دستگاه قضائی در برقراری امنیت و آرامش قدردانی کرد و گفت: اخلال در نظم عمومی جزو خطوط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با اشرافیت و اقتدار کامل با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads