کد خبر: 208023 - تاریخ: شنبه، 26 دسامبر 2020 - 09:50

مدیرکل مدیریت بحران گیلان:

اعطای وام کم بهره به ساکنان در حریم رودخانه‌های گیلان ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه افراد آسیب پذیر جامعه در حریم رودخانه‌ها سکونت دارند، گفت: این افراد می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره برای جابجایی بهره مند شوند.

به گزارش خوبان، امیر مرادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای برف امسال در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مسئولیت کلی در خصوص مقابله با بحران را بر عهده راهداری استان است و همه امکانات را نیز در اختیار راهداران قرار داده‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۵۵۰ دستگاه در اختیار راهداری استان است، بیان کرد: در مجموع دو میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب از استان در جریان برف اخیر برف روبی شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برای آسیب‌های حوزه کشاورزی پرداخت شده است، عنوان کرد: امسال ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسیب‌های حوزه کشاورزی پرداخت شده و قرار است که از این پس خسارت‌ها به صورت بیمه پرداخت شود.

مرادی با اشاره به اینکه نقاط ضعف استان در خصوص بحران‌های مختلف را در قالب برنامه‌های مدون شناسایی شده است، بیان کرد: در ۵ ماه اخیر، بانک اطلاعاتی استان در حوزه بحران را تکمیل و نقاط آسیب‌پذیر را نیز شناسایی کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان افزود: اکثراً افراد آسیب پذیر جامعه در حریم رودخانه‌ها سکونت دارند لذا اعتبارات بنیاد مسکن استان را در این خصوص تعریف کرده و افراد ساکن در این مناطق می‌توانند از این اعتبارات و وام‌های کم‌بهره جهت جابجایی خود استفاده کنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads