کد خبر: 207994 - تاریخ: جمعه، 25 دسامبر 2020 - 13:58

امام جمعه خمام تاکید کرد؛

عزم جدی مسؤولان خمام برای لایروبی خمام رود

امام جمعه خمام با بیان اینکه مسئولیت رسیدگی به این مشکل قدیمی و حل آن بر عهده شهرداری است، افزود: با توجه به تلاش هایی که از سوی این نهاده صورت گرفته ولی به نظر می رسد برای طرف کردن مشکل لایروبی خمام رود نیازمند عزم همه دستگاه های دست اندرکار است.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اسدالله زاده امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمام با اشاره به مشکلات خیابان بوعلی، اظهار کرد: یکی از مشکلات مردم شهر خمام که مدت‌هاست در فصل پاییز و زمستان مشکلاتی را برای شهروندان در خیابان بوعلی فراهم کرده، مسئله آب‌گرفتگی معابر شهری است.
وی با بیان اینکه مسئولیت رسیدگی به این مشکل قدیمی و حل آن بر عهده شهرداری است، افزود: با توجه به تلاش‌هایی که از سوی این نهاده صورت گرفته اما به نظر می‌رسد برای طرف کردن این مشکل لایروبی خمام رود نیازمند عزم تمام دستگاه‌های دست‌اندرکار مانند اداره آبیاری و بخشداری و البته دادگستری خمام است.
امام‌جمعه خمام با تأکید بر ضرورت لایروبی خمام رود گفت: با توجه به وعده و قولی که فرماندار محترم شهرستان رشت نسبت به حل موانع لایروبی خمام رود داده‌اند دیگر شاهد آب‌گرفتگی در معابر شهری خمام نباشیم.
به گزارش خوبان خبر؛ شهردار خمام چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تأکید بر آزادسازی حریم رودخانه برای لایروبی خمام رود، گفته بود: بخش عمده‌ای از مشکلات خیابان بوعلی این است که حجم آب از سطح خیابان بالاتر بود و این امر برای حل شدن نیازمند لایروبی رودخانه است تا در آینده آب‌گرفتگی با این شدت را برای ساکنین منطقه نداشته باشیم.
انتهای پیام/

انتهای پیام/۲۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads