کد خبر: 207983 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 دسامبر 2020 - 20:13

با شناسایی خودروی پراید در خمام ؛

کودک ۷ساله انزلی چی به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: با تلاش‌های همه جانبه پلیس کودک ۷ ساله‌ای که برای خرید از منزل خارج و مراجعت نکرده بود در کمتر از ۳ ساعت به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

به گزارش خوبان خبر ؛  فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: با تلاش‌های همه جانبه پلیس کودک ۷ ساله‌ای که برای خرید از منزل خارج و مراجعت نکرده بود در کمتر از ۳ ساعت به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فرزند ناتنی‌اش که برای خرید از منزل خارج شده ولی تاکنون مراجعت نداشته، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی ماموران انتظامی بندرانزلی و همکاری پلیس آگاهی استان مشخص شد، این کودک با اعتماد به راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید که از آشنایان آن‌ها نیز بوده به اتومبیل وی سوار شده است افزود: راننده خودرو بدون اطلاع خانواده کودک، او را به شهر دیگر منتقل کرده است.

این مقام انتظامی با تشریح اقدامات همه جانبه پلیس برای یافتن کودک و شناسایی خودرو مورد نظر گفت: با اقدامات همه جانبه خودرو پراید حامل کودک ظرف کمتر از ۳ ساعت در شهرستان خمام شناسایی و با تلاش ماموران سرانجام این کودک ۷ ساله به آغوش گرم خانواده‌اش بازگشت.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در این رابطه متهم ۳۷ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر آموزش فرزندان و نظارت خانواده‌ها بر رفتار آن‌ها، از والدین خواست، با آموزش صحیح به فرزندان خود بیاموزند که به غیر از افراد درجه یک خانواده یا مطمئن، به هیچ فرد دیگری اعتماد نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان افزود: بررسی علت ماجرا و انگیزه راننده خودرو پراید در دست بررسی و اقدام است.

 

منبع: دیارمیرزا

انتهای پیام/۸۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads