کد خبر: 207962 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 دسامبر 2020 - 09:40

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

گیلان را به لحاظ صنعتی سازی به شان و منزلت واقعی خود برسانیم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان، با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی می‌توانند نقش ممتاز و بارزی در راستای رشد و پیشرفت اقتصادی داشته باشند، گفت: باید با تلاش‌ها و پیگیری‌های ویژه سعی کنیم تا استان را به شان و منزلت واقعی خود از لحاظ صنعتی سازی برسانیم.

به گزارش خوبان خبر ، فریبرز سعیدی کیا در جلسه شورای معاونین و مدیران ستادی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان، به بیان اهمیت نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: سال «جهش تولید» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است.

وی افزود: اقدام و عمل را در اجرای پروژه های عمرانی شهرک ها و نواحی صنعتی استان و اقتصاد مقاومتی در مدیریت مناسب اجرای درست پروژه ها و کاهش هزینه ها و کیفیت مطلوب را باید سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان درخصوص اهمیت شهرک ها و نواحی صنعتی استان، خاطرنشان کرد: شهرک‌های صنعتی می‌توانند نقش ممتاز و بارزی در راستای رشد و پیشرفت اقتصادی داشته باشند لذا باید با تلاش‌ها و پیگیری‌های ویژه سعی کنیم تا استان را به شان و منزلت واقعی خود از لحاظ صنعتی سازی برسانیم.

سعیدی کیا، به بیان اهمیت پیگیری امور شهرک ها و نواحی صنعتی پرداخت و گفت: شناسایی مشکلات و عارضه‌یابی در زمینه تامین زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌های صنعتی باید در اولویت قرار گیرد و مشکلات تامین زیرساخت‌های حیاتی واحدهای صنعتی همچون برق، آب، فاضلاب، معارضین و اسناد حل شود.

وی اضافه کرد: باید فضای کسب و کار توسعه یابد و واحدهای صنعتی مورد نیاز راه‌اندازی شود و از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی حمایت‌های لازم توسط مسئولان صورت گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان، به برگزاری کارگروه های متعدد و اهمیت آنها پرداخت و عنوان کرد: برگزاری کارگروه رونق در بنگاه های کوچک و متوسط، کارگروه ویژه بررسی و پایش قراردادهای راکد، کارگروه رفع موانع تولید و تامین مالی صنایع کوچک از طریق فرابورس از جمله اقداماتی می باشد که در جهت شناخت دغدغه ها و لایه های مختلف آن و کمک به صاحبان صنایع و بهبود وضعیت صنعت در استان می بایست با جدیت بیشتری پیگیری و اجرایی شود.

سعیدی کیا با اشاره به پروژه های عمرانی شهرک صنعتی سفیدرود رشت، یادآور شد: این شهرک صنعتی از جمله شهرک های مهم و حائز اهمیت استان می باشد که خدمات مناسبی در آن انجام پذیرفته است و باید پروژه های آن به سرعت به اتمام رسیده و در بحث جذب سرمایه گذار فعالیت و دقت نظر بیشتری را صرف کنیم.

وی از کلیه معاونین و مدیران ستادی خواست تا دقت نظر بیشتری را در نظارت بر چگونگی عملکرد شهرک های صنعتی واگذار شده و برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره و مباحث مالی شرکت های خدمات و عمران داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads