کد خبر: 207905 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 دسامبر 2020 - 10:36

جریمه بالغ‌بر ۱۴ هزار خودرو و پلمپ ۳۸ واحد صنفی طی ۲ روز پایانی آذر

سخنگوی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اعمال محدودیت‌های شدید ترافیک و صنفی در دو روز پایانی آذرماه گفت: طی این تاریخ ۱۴ هزار و ۴۰۰ خودرو شخصی و ۳۸ واحد صنفی به سبب عدم رعایت پروتکل‌های جریمه و پلمپ شدند.

 به گزارش خوبان، سرهنگ مجید رسول‌زاده  در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال محدودیت‌های شدید طی دو روز گذشته در گیلان اظهار کرد: طی دو روز ۲۹ و ۳۰ آذر محدودیت‌های ترافیکی شدیدی در گیلان به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال شد.

وی با اشاره به جزئیات محدودیت‌های ترافیکی و صنفی به جهت کنترل شیوع کرونا در شهرهای گیلان افزود: این محدودیت‌ها برای خودروها از ساعت ۲۰ و برای صنوف از ساعت ۱۸ اعمال‌شده بود.

سخنگوی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به جریمه خودروهای سواری طی دو روز پایان آذرماه گفت: طی دو روز ۲۹ و ۳۰ آذرماه ۱۴ هزار و ۴۰۰ خودرو به سبب تردد در ساعات ممنوعیت جریمه شدند.

رسول‌زاده همچنین از نظارت ۱۰۸ اکیپ نظارتی به جهت اعمال محدودیت‌های بهداشتی در صنوف استان خبر داد و افزود: توسط این تیم‌ها ۹۳۴ واحد بازدید و ۳۸ واحد از آن‌ها نیز پلمپ شدند.

سخنگوی نیروی انتظامی گیلان همچنین از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، رانندگان و صاحبان صنوف طی دو روز پایانی آذرماه به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا تقدیر کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads